تا لحظه غرق شدن کشتی امید داشتم/ فرزندم قهرمان ملی است

12:02 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۰۳۵
مادر جان باخته حادثه سانچی گفت: فرزند من به همراه خدمه دیگر کشتی نفت کش همگی شهید در راه ملت هستند.
تا لحظه غرق شدن کشتی امید داشتم/ فرزندم قهرمان ملی استبه گزارش گروه فضای مجازی ،  مناره صادقی مادر جانباخته حادثه نفت کش سانچی شامگاه شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای سانچی در روستای هل آباد اردبیل  تصریح کرد: فرزند من افسر دوم و خدمه کشتی سانچی بود و قرار بود به زودی کاپیتان شود.

وی افزود: یک هفته قبل از بروز حادثه حسین در عسلویه مستقر شده بود و به دلیل طوفانی بودن اجازه سفر دریایی داده نمی‌شد، اما در نهایت این سفر انجام شد و حسین و سایر خدمه در راه خدا و ملت به شهادت رسیدند.

مادر حسین جهانی با بیان اینکه در این سفر عروس وی نیز حضور داشته تصریح کرد: این سومین بار بود که ساغی همراه همسرش به سفر دریایی می‌رفت و جزو خدمه کشتی نبود.

مناره صادقی با ابراز تاسف از شهادت خدمه این کشتی ادامه داد: هر چند مادر هستم و برای مرگ فرزندم عزاداری می‌کنم، اما تمامی خدمه سانچی قهرمان بودند و باعث افتخار ما هستند.

وی تاکید کرد: در طول مدت حادثه ما با حسین هیچ ارتباط و تماسی نداشتیم و تا زمانی که کشتی در آب غرق نشده بود، امیدوار بودیم که بازگردد.

مادر حسین جهانی با عرض تسلیت به تمامی مادران داغدار این حادثه اضافه کرد: با غرق شدن کامل کشتی دیگر امیدمان برای بازگشت حسین از دست رفت و امروز حسین و سایر خدمه این کشتی قهرمان ملی و باعث سرافرازی هستند.
 
منبع:مهر
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *