90 درصد از تولید رنج پنهان پشت‌سر گذاشته شد/شروع پخش مجموعه از دهه مبارک فجر

14:00 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۰۳۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده سریال رنج پنهان گفت: 90 درصد از مراحل تولید سریال رنچ پنهان را پشت سر گذاشته ایم و در دهه فجر از تلویزیون پخش می شود اما فیلمبرداری همزمان با پخش ادامه خواهد داشت.

رضا جودی تهیه کننده سریال "رنج پنهان" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین مراحل تولید این سریال گفت: 90درصد از مراحل تولید سریال "رنج پنهان" را پشت سر گذاشته ایم و این روزها فیلمبرداری در غرب تهران در لوکیشنی با نام ساختمان ساواک در حال انجام است.

وی افزود: تدوین و صداگذاری این سریال همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است و 90 درصد از امور فنی پروژه را نیز تا امروز پشت سر گذاشته ایم.

 رنج پنهان
این تهیه کننده درباره بازیگران "رنج پنهان" اظهار کرد: این روزها تمام بازیگران اصلی جلوی دوربین حضور دارند و قرار نیست بازیگر دیگری به سریال اضافه شود. یک سری بازیگران جدید که شناخته شده هم نیستند به سریال "رنج پنهان" اضافه شده بودند و در کنار بازیگران پیشین ضبط ادامه دارد. 


جودی درباره اتمام فیلمبرداری "رنج پنهان" توضیح داد: سریال رنج پنهان در دهه فجر از تلویزیون پخش می شود اما چون فیلمبرداری قبل از پخش به اتمام نمی رسد همزمان با پخش فیلمبرداری ادامه خواهد داشت اما نمی توانم فیلمبرداری تا چه زمانی به پایان می رسد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *