معمای بزرگ در باشگاه پرسپولیس/ 700 میلیون پول کجا رفت؟!

11:30 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۰۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مبلغ 700 میلیون تومان از طرف حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده ولی در حساب‌های باشگاه ثبت نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در فصل نقل و انتقالات سال 96-95 فوتبال ایران، باشگاه پرسپولیس برای جذب ستاره‌های مورد نظرش هزینه زیادی انجام داد. در همان مقطع اعلام شد حسین هدایتی نقش بسزایی در نقل‌ و انتقالات باشگاه پرسپولیس داشته و هزینه زیادی را متحمل شده است. البته علی اکبر طاهری چند وقت پیش اعلام کرد که هرپولی که توسط هدایتی به باشگاه پرسپولیس داده شده به حساب باشگاه ریخته شده و هیچ شک و شبهه‌ای هم وجود نداشته است.

در همان زمان حسین هدایتی از این شاکی بود که چرا مسئولان باشگاه پرسپولیس به صورت شبانه سراغ او آمده و 200 هزار یورو برای پرداخت مطالبات آنتونی گولچ از او گرفتند و به این بازیکن هم نداده‌اند تا او برای دریافت طلبش به فیفا شکایت کند!

حالا با اسنادی که در اختیار گروه ورزشی قرار گرفته مشخص می‌شود که مبلغ 700 میلیون تومان از طرف حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده که این مبلغ توسط ترکاشوند دریافت و رسید شده است. نکته عجیب اینجاست که این مبلغ در حساب‌های باشگاه ثبت نشده است!

این مبلغ در 2 فقره چک 300 و 400 میلیونی توسط ترکاشوند برای جذب وحید امیری از هدایتی گرفته شده ولی در حساب‌های باشگاه ثبت نشده است!

حالا سوال اینجاست این پول که برای قرارداد رسمی یا غیر رسمی امیری گرفته شده چرا به حساب باشگاه ریخته نشده یا در حساب‌ها و دریافتی‌ها از حسین هدایتی ثبت نشده است؟ آیا این مبلغ با تشخیص خود ترکاشوند در حساب‌ها ثبت نشده یا با نظر طاهری؟ چه دلیلی داشته تکلیف چنین مبلغ سنگینی در باشگاه پرسپولیس مشخص نباشد؟

اینها سوالاتی است که علی اکبر طاهری و محمد علی ترکاشوند باید به آنها پاسخ بدهد تا تکلیف این مسئله هم مشخص شود.

در هر حال این آمادگی را دارد نظرات و صحبت‌های مسئولان پیشین باشگاه پرسپولیس را در این خصوص منتشر و منعکس کند.

در زیر می‌توانید اسناد مربوط به این گزارش را ببینید:

پپپ

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *