لزوم نصب علایم و تابلوهای ترافیکی و گاردریل در جاده تبریز – اهر/ تکمیل بزرگراه با جدیت پیگیری شود

10:04 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۸۹۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس حوزه قضایی بخش خواجه با تاکید بر لزوم نصب علایم و تابلوهای ترافیکی و گاردریل در جاده تبریز – اهر گفت: این جاده به جهت دو طرفه بودن، سنگین بودن بار ترافیکی و عدم رعایت مقررات راهنمایی رانندگی به عنوان یکی از خطرناک‎ترین جاده‌های کشور شناخته می‌شود.

لزوم نصب علایم و تابلوهای ترافیکی و گاردریل  در جاده تبریز – اهر/ تکمیل بزرگراه تبریز – اهر با جدیت پیگیری شودسید احمد موسوی رئیس حوزه قضایی بخش خواجه از توابع استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به وقوع تصادفات متعدد در جاده تبریز – اهر اظهار کرد:  جاده تبریز - اهر ( که بیشترین بخش آن در حوزه قضایی خواجه قرار گرفته است) محور اصلی شش شهرستان استان آذربایجان شرقی و چند شهرستان استان اردبیل است که روزانه هزاران خودرو در حال تردد هستند.

وی ادامه داد:  به جهت دو طرفه بودن، سنگین بودن بار ترافیکی و از طرفی عدم رعایت مقررات راهنمایی رانندگی از طرف بیشتر رانندگان به عنوان یکی از خطرناک ترین جاده های کشور محسوب می شود که از سالها قبل تبدیل آن به اتوبان در دستور کار قرار گرفته ولی هنوز تکمیل نگردیده است و باید با جدیت پیگیری شود.

موسوی گفت: با توجه به وقوع تصادفات متعدد در سالیان گذشته ساخت و تکمیل بزرگراه تبریز – اهر و بهربرداری از قسمتهای تکمیل شده پس از نصب علایم و تابلو های ترافیکی و گاردریل ضروری است.

 رئیس حوزه قضائی بخش خواجه در پایان خاطرنشان کرد: ضمناً پیشنهاد می شود موضوع این جاده در شورای تامین استان و شورای پیشگیری استان و با حضور کلیه دست اندرکاران مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است؛ 3 دی ماه حوالی ساعت 8:30 صبح بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی نیسان و تندر 90 در محور تبریز- اهر شش نفر از سرنشینان و رانندگان فوت کردند. متأسفانه در این حادثه هر دو خودرو دچار آتش سوزی شده و تمامی سرنشینان و رانندگان در آتش سوختند. رئیس حوزه قضایی خواجه نیز در محل حادثه حضور یافت و دستورات قضایی لازم صادر شد.


برچسب ها: حقوق عامه موسوی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *