دستگیری سرشاخه اصلی مافیای قاچاق سوخت کشور

9:14 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۸۹۲۴
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از شناسایی و دستگیری سر شاخه اصلی باند سازمان یافته قاچاق سوخت توسط یگان‌های عملیاتی پلیس خبر داد.

سرشاخه اصلی مافیای قاچاق سوخت دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از شناسایی و دستگیری سر شاخه اصلی باند سازمان یافته قاچاق سوخت توسط یگان‌های عملیاتی پلیس خبر داد.

سردار محمد قنبری گفت:در پی کشف و توقیف ده کامیون سوخت قاچاق در شهرستان‌های زاهدان و ایرانشهر در یک ماه گذشته توسط کاراگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری سر شاخه اصلی این مافیای بزرگ قاچاق سوخت آغاز شد.

وی افزود: یگان‌های عملیاتی پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند سر شاخه اصلی این باند که به صورت مداوم به استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و فارس متواری می‌شد را شناسایی کنند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: کاراگاهان پلیس پس از اطلاع از ورود این قاچاقچی به شهرستان زاهدان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وی را در یکی از مخفیگاهایش در سطح شهرستان زاهدان دستگیر کردند.

سردار قنبری در ادامه اظهار داشت: این متهم در تحقیقات اولیه به قاچاق سوخت از طریق نوار مرزی به کشور‌های پاکستان و افغانستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به معرفی متهم به دستگاه قضائی خاطر نشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *