رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تصاویری از برخورد قطار مترو با دیوار در انتهای خط سه ایستگاه قائم

14:47 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۷۲۸
تصاویری از برخورد قطار مترو با دیوار در انتهای خط سه ایستگاه قائم را می بینید البته قطار خالی بوده و مسافری در آن حضور نداشته است.

به گزارش گروه فضای مجازی ، تصاویری از برخورد قطار مترو با دیوار در انتهای خط سه ایستگاه قائم را می بینید البته قطار خالی بوده و مسافری در آن حضور نداشته است.

تصاویری از برخورد قطار مترو با دیوار در انتهای خط سه ایستگاه قائم

تكذيب حادثه برخورد قطار

مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه اعلام كرد: عكس انتشار شده در سايت ها و كانال هاي خبري مبني بر تصادف قطار در امروز(شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۳۰) در خط 3. متروی تهران تكذيب می شود؛ عكس انتشار يافته در بعضي كانال ها و سايت های خبری متعلق به شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ است که خوشبختانه این حادثه در زمانی اتفاق افتاده بود که واگن ها خالی از مسافر بوده و یکی از قطارها در هنگام شانت از ریل خارج شده بود. لازم به توضیح است امروز شنبه ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ هیچگونه حادثه ای در خطوط پنج گانه متروی تهران و حومه اتفاق نیفتاده است و قطارها بر اساس ساعت حرکت زمانبندي شده مشغول به خدمات دهی به شهروندان و مسافران گرامی می باشند.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *