رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شکست دشمن در ایجاد فاصله بین مردم وسپاه مرهون هوشمندی ملت و همت اصحاب رسانه

13:19 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۶۸۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هوش رسانه ای، اشراف اطلاعاتی و مدیریت حرفه‌ای را ضامن موفقیت روابط عمومی دانست و گفت: شکست جبهه رسانه‌ای دشمن در ایجاد فاصله بین مردم و سپاه مرهون هوشمندی ملت و همت اصحاب رسانه ایران اسلامی است.
شکست دشمن در ایجاد فاصله بین مردم وسپاه مرهون هوشمندی ملت و همت اصحاب رسانهبه گزارش گروه سیاسی ، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» در گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی این نهاد اظهار کرد: کار حساس، ظریف و ارزشمند اطلاع رسانی و تبلیغ بدون خلاقیت، هنرمندی و هوشمندی فاقد اثربخشی لازم است و در روابط عمومی آحاد مدیران، نیروی انسانی، محیط فیزیکی، ساختار‌های مادی و سازمانی باید سفیر عینی توانایی‌های حرفه‌ای و ظرفیت‌های منزلت آفرین برای سازمان باشند.

وی افزود: در حال حاضر و بیش از گذشته نیازمند تحولات ساختاری و برخورداری از هوش حرفه ای، اشراف اطلاعاتی، مدیریت فرایند‌ها و روند‌های تخصصی در جامعه روابط عمومی کشور به ویژه در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

سردار شریف «هوش رسانه ای» را حرکت آگاهانه مبتنی بر شناخت، اطلاعات و قابل محاسبه و برآورد دانست و تصریح کرد: روابط عمومی فاقد هوش رسانه‌ای به جای بازی در زمین حریف در زمین خودی بازی می‌کند و به دروازه خودی گل می‌زند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *