طوفان‌هایی دیدیم که واقعا تصورش را نمی‌کردیم/ اینکه غیر فوتبالی‌ها به ریش ما بخندند درد آور است!

8:11 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۸۶۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم نفت نوین تهران گفت: طوفان‌هایی را دیدیم که واقعا تصورش را نمی‌کردیم، ولی حالا روحیه خوبی داریم.

امین منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به شرایط نفت تهران اظهار داشت: بازی سختی برابر مشکی‌پوشان بود و با وجود این که بازیکنان تیم ما تجربه بازی‌های بزرگ دارند ولی این بازی، دیداری متفاوت بود. به پیروزی در این بازی نیاز داشتیم چرا که می‌خواستیم تیم را به ثبات برسانیم. در هر حال موفق شدیم رقیب مستقیم خود را ببریم و از آنها جدا شویم.

وی ادامه داد: گلی که در ابتدای بازی دریافت کردیم، کمی برنامه‌های ما را بهم ریخت ولی برگشت ما به بازی در چنین دیدار سختی بسیار قابل احترام است. ما در هر صورت تلاش خوبی داشتیم هر چند تلاش مدیریتی را نباید نادیده گرفت. همه این تلاش‌ها در کل مجموعه یک تیم را تشکیل می‌دهد و شرایطی که ما چند ماه پیش داشتیم واقعا شرایط یک تیم فوتبال نبود و به آن شکل نمی‌توان ادامه داد.

این بازیکن به شرایط روحی تیم نفت نوین اشاره کرد و افزود: روزهای سختی را تجربه کردیم. طوفان‌هایی را دیدیم که واقعا تصورش را نمی‌کردیم، ولی حالا روحیه خوبی داریم و مسائل حاشیه‌ای کمتر روی ما تاثیر می‌گذارد و می‌توانیم با فکر کردن به فوتبال نتایج بهتری بگیریم.

منوچهری به تاثیر هومن افاضلی اشاره کرد و گفت: حضور افاضلی، روحیه خوبی که به تیم داده است و صحبت‌هایی که می‌کند همه و همه در کنار تاکتیک‌هایی که اتخاذ می‌کند در روند رو به رشد تیم تاثیر داشته است. امیدوارم از این به بعد چه بازیکنان، چه کادر فنی و چه مدیریت تیم به این سه بازی راضی نشود و برای فوتبال بهتر و نتایج دیگر تلاش کنیم و از فوتبال لذت ببریم. این تیمی که من می‌بینم می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد.

بازیکن تیم نفت نوین ادامه داد: در 17 سالگی در تیم شهاب زنجان شاگرد افاضلی بودم. آن زمان هم این مربی دید تاکتیکی خوبی داشت ولی در حال حاضر وقتی او را با این روزها مقایسه می‌کنم کاملا مشخص است که تغییرات زیادی کرده است و چه از نظر مدیریتی و چه از نظر تاکتیکی بسیار پیشرفت کرده است. به نوع و دقایق تمرینات فکر می‌کند، از نظر من اگر برای هر کاری وقت بگذاری و به جزئیات توجه کنی، نتیجه می‌گیری. امیدوارم این انگیزه هیچ وقت کم نشود و همه با هم نتایج بهتری بگیرند.

منوچهری در مورد اختلافش با مالکیت قبلی گفت: من واقعا چنین شخصیتی ندارم. ولی وقتی شخصیت خودم و دوستانم زیر سوال می‌رود؛ برایم درد آورد. می‌دیدیم بعضی بازیکنان در این تیم واقعا زجر می‌کشند. دیگر فوتبال بازی کردن برایم مهم نبود. من واقعا ناراحت بودم، دوست نداشتم آدمی که در صورتم نگاه می‌کند و واقعیت را نمی‌گوید در بین فوتبالی‌ها باشد. ما فوتبالی ها به اندازه کافی مشکلات داریم ولی به هر حال این مشکلات را بین خودمان حل می کنیم اما یک آدم دیگر از خارج از فوتبال بیاید و به ریش ما بخندد درد آور است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *