مقصد واریز یارانه تغییر کرد/ برخی از سرپرستان به حساب دسترسی ندارند+سند

12:42 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۶۶۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
با توجه به واریز یارانه دی ماه، برخی از سرپرستان خانواده های عضو کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به یارانه شان نرسیدند و این مبلغ در سازمان هدفمندی در حسابی با عنوان "صندوق قرض الحسنه امداد ولایت" واریز شد که افراد اطلاعی از آن نداشتند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، هشتاد و سومین مرحله یارانه نقدی در حالی بامداد 26 دی ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد که در این میان یارانه برخی از اعضای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی به حساب شخصی آن ها واریز نشد و در لیست پیگیری یارانه این افراد از سازمان هدفمندی مبلغ یارانه به حسابی واریز شده که دسترسی سرپرستان خانوار به آن وجود ندارد.

نکته قابل توجه اینجاست که برخی از این افراد هیچ اطلاعی از تغییر حساب یارانه شان نداشتند و مسئولین مربوطه بدون هماهنگی با سرپرستان خانوار کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی اقدام به این کار کرده اند.

به علاوه یارانه مربوط به این افراد در حسابی با عنوان "صندوق قرض الحسنه امداد ولایت" واریز شده که برخی از سرپرستان نه اطلاعی از آن دارند و نه کارتی برای دریافت یارانه به آن ها ارائه شد؛ یادآور می شود مستمری و یارانه این افراد تا ماه قبل به حساب بانک ملی سرپرستان واریز می شده است.

، منتظر پاسخگویی مسئولین مربوطه در خصوص علت تغییر حساب این افراد است.

مقصد واریز یارانه اعضای کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی تغییر کرد/ سرپرستان به حساب دسترسی ندارند+سند



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *