جدیدترین نسخه لندکروز پرادوی ۲۰۱۸ +عکس

12:37 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۶۵۴
تویوتا یک مدل با قابلیت آفرودی بیشتر را نیز ارائه کرده است. نسخه‌ای که به دوربین‌های ۳۶۰ درجه پاناروما برای پوشش نقاط کور مجهز است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، تویوتا نسخه‌ای ارتقاء یافته از لندکروز پرادو ۲۰۱۸ را ارائه کرده است و آن را در اولین بازار هدف عازم انگلیس کرده است.

لندکروز تویوتا ۲۰۱۸ در تریم‌های مختلف و با طیف وسیعی از امکانات ارائه خواهد شد، اما مشتریان در تریم آیکون که مدل برجسته‌تری محسوب می‌شود، به چرخ‌های ۱۹ اینچی، گرمکن و سردکن صندلی و تودوزی چرمی مجهزند.

لندکروز پرادو‌های جدید همچنین به چراغ‌های LED مجهز شده‌اند. در هنگام ورود به خودرو با نورپردازی ویژه روبه‌رو خواهید شد و برف‌پاکن‌ها در این تریم به صورت خودکار عمل خواهند کرد.

تویوتا یک مدل با قابلیت آفرودی بیشتر را نیز ارائه کرده است. نسخه‌ای که به دوربین‌های ۳۶۰ درجه پاناروما برای پوشش نقاط کور مجهز است. سامانه جنبشی تعلیق و سامانه دیفرانسیل قفل شونده نیز از دیگر امکاناتی است که در حرکت‌های سنگین به راننده آفرود و حتی در مواردی به حرکت‌های آنرود کمک می‌کند. از طرفی این خودرو‌های بزرگ دارای سامانه هشدار دهنده ترافیک هستند. گزینه‌ای که منحصرا برای جاده‌های شهری مناسب‌اند. مسلما این دو تریم با امکانات زیاد گران‌ترین نسخه‌های ۲۰۱۸ محسوب می‌شوند، اما در یک پرادو فیس‌لیفت شده استاندارد، به جای رینگ‌های بلند ۱۹ اینچی، شاهد انوع ۱۷ اینچی هستیم.

سامانه‌های کنترل کروز، چراغ‌های سازگار با گرد و غبار، تهویه مطبوع تقویت شده و مه‌شکن نیز از دیگر امکانات خودرو هستند.
 


منبع: عصر ایران
 
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

برچسب ها: تویوتا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *