رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برای ریاست سازمان لیگ والیبال با من صحبت شده است/ رئیس فدراسیون هم نباید در کارم دخالت کند/ داورزنی به من حکم داده بود ‌اما قبول نکردم

12:17 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۶۴۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مدیرعامل سابق باشگاه پیکان گفت: برای ریاست سازمان لیگ والیبال به صورت غیر مستقیم صحبت‌هایی با من شده است اما برای پذیرش این مسئولیت، شروطی دارم.

مهدی دادرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که گفته می‌شود به وی پیشنهاد ریاست سازمان لیگ والیبال داده شده، اظهار داشت: برای ریاست سازمان لیگ والیبال به صورت غیر مستقیم صحبت‌هایی با من شده است اما برای پذیرش این مسئولیت، شروطی دارم و اگر با این شروط موافقت نشود ترجیح می‌دهم ریاست سازمان لیگ را قبول نکنم.

وی ادامه داد: پورحسن دیگر تمایلی به ادامه فعالیت در سازمان لیگ ندارد. اگر بنا بر این باشد که او را برکنار کنند من هیچ وقت جای او نخواهم رفت اما پورحسن به خاطر مسائلی خسته شده است و می‌خواهد برود.

مدیرعامل سابق باشگاه پیکان در خصوص این که چه شروطی برای پذیرش ریاست سازمان لیگ والیبال مطرح کرده، تصریح کرد: اولین شریط من این است که کمیته انضباطی اصلاح شود. البته افشاردوست به دنبال اصلاح آیین نامه این کمیته است. متاسفانه اشتباهات فاحشی در آیین‌نامه کمیته انضباطی وجود دارد. در کمیته انضباطی فدراسیون والیبال افرادی حضور دارند که نباید حضور داشته باشند. حتی این موضوع را به داورزنی هم گفته بودم اما تغییر اعضای کمیته انضباطی باب میل او نبود. در کمیته استیناف هم رئیس فدراسیون حضور دارد که این مسئله هم اشتباه است.

دادرس افزود: دومین شرط من این است که رئیس فدراسیون در تصمیمات سازمان لیگ دخالت نکند. می‌تواند مشورت بدهد اما دخالت نکند. باید به لیگ والیبال اعتبار بدهیم و دنبال این هستم که یک یادگاری از خودم به جای بگذارم.

وی در خصوص قراردادهای میلیاردی برخی بازیکنان گفت: این موضوع به من ارتباطی ندارد. به نظر من نباید در همان ابتدا همه چیز را به هم زد. یک زمانی سقف قرارداد گذاشته شد اما برخی باشگاه‌ها آن را دور زدند. البته فقط چند بازیکن هستند که میلیاردی می‌گیرند، خیلی از بازیکنان به نان شب هم محتاج هستند.

دادرس در خصوص بدهی تیم‌های لیگ برتر والیبال اظهار داشت: پیشنهادی که به سازمان لیگ فوتبال دادم این بود که هر تیم 10 میلیارد تومان چک و سفته بدهد. برای والیبال هم پیشنهاد دادم هر تیم سفته 1 میلیاردی بدهد تا اگر پول بازیکنان را ندادن این سفته‌ها به اجرا گذاشته شود.

وی ادامه داد: اگر در لیگ برتر والیبال 8 تیم باکیفیت حضور داشته باشند خیلی بهتر است. امیدوارم بانک سرمایه همچنان تیم‌داری کند و مثل ابر بهاری نباشد.

مدیرعامل سابق باشگاه پیکان در خصوص صحبت‌های پیمان اکبری مبنی بر این که چند سال قبل اجازه نداده تیم والیبال پیکان منحل شود، گفت: زمانی که من مدیرعامل پیکان بودم پیمان اکبری هنوز بازی می‌کرد و در آن زمان اجازه نمی دادیم بازیکن و مربی برای باشگاه تصمیم‌گیری کند.

دادرس در پایان خاطرنشان کرد: بین سازمان لیگ و فدراسیون والیبال باید یک ارتباط تنگاتنگ باشد اما دخالتی در امور هم نداشته باشند. البته پیش از اولین حضور پورحسن در سازمان لیگ، داورزنی حکم ریاست این سازمان را برای من صادر کرده بود اما می‌دانستم با هم دچار تضاد می‌شویم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *