کمک به راه‌اندازی ۳۳۰ طرح توانمندسازی اقتصادی و ایجاد ۱۹۷ هزار شغل در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته

10:07 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۵۷۲
مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به کمک به راه‌اندازی حدود ۳۳۰ بنگاه اقتصادی اعم از بنگاه‌محور و اجتماع‌محور گفت: ظرفیت اشتغال ایجاد شده در این مجموعه بالغ بر ۱۹۷ هزار مورد بود.

کمک به راه‌اندازی ۳۳۰ طرح توانمندسازی اقتصادی و ایجاد ۱۹۷ هزار شغل در مناطق کم‌تر توسعه‌یافتهبه گزارش گروه جامعه ،عارف نوروزی در چهارمین همایش مدیریت جهادی، درباره‌ جلوه‌های مدیریت جهادی در بنیاد برکت، اظهار کرد: ما در بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی اقتصادی، کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای افراد مستعد کار در مناطق کم‌تر توسعه‌یافته و با استفاده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های اقتصادی هر منطقه بنگاه‌هایی را با مشارکت مردم در قالب تعاونی‌ها و یا مجموعه‌های کوچک و متوسط شکل می‌دهیم.

وی افزود: بر این اساس موفق شده‌ایم حدود ۳۳۰ بنگاه اقتصادی اعم از بنگاه‌محور و اجتماع‌محور ایجاد کنیم که ظرفیت اشتغال ایجاد شده در این مجموعه ۱۹۷ هزار مورد بود. هم‌چنین ۵۸۰۰ میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری طرح‌های توانمندسازی اقتصادی و اشتغال‌زایی ما بوده است.

مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، با بیان این‌که در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مزیت‌های تولیدی، کشاروزی، صنعتی و دامپروری را پوشش داده‌ایم که مورد توجه واقع شده است، گفت:ما تمام برنامه‌های ۲۵ گانه در زمینه‌های مختلف اعم از ساخت مدارس و مراکز فرهنگی، ساخت خانه‌های محرومان، اجرای طرح‌های زیربنایی، چون ساخت جاده و پل و آب‌رسانی و خدمات حمایتی و مالی در زمینه‌های بیمه و وام را با قوت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *