خودکفایی نزاجا در قطعه‌سازی/ در حال ساماندهی یگان‌های متحرک و زرهی هجومی هستیم

9:31 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۵۴۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران یک ارتش انقلابی و معنویت‌محور است، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی نیروی زمینی در زمینه قطعه سازی به خودکفایی و روی پای خود ایستاده است.

خودکفایی نیروی زمینی ارتش در قطعه‌سازی/ در حال تجهیز یگان‌هایی هستیم که بتوانند پاسخگوی امنیت کشور باشندبه گزارش گروه سیاسی ، امیر «کیومرث حیدری» در جمع کارکنان نقطه آماد در متطقه جنوب شرق کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که پاسخگویی به نیازهای عملیاتی - تحرک و چابکی جزو مطالبات به جای ایشان از نیروی زمینی ارتش است، اظهار کرد: با توجه به ماهیت جنگ‌های آینده، در حال تجهیز یگان‌هایی هستیم که بتوانند پاسخگوی امنیت کشور باشند؛ ما به همین منظور در حال ساماندهی یگان‌های متحرک و زرهی هجومی هستیم.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش اتفاقات و رویدادهای منطقه و همچنین تحرکات دشمن را رصد کرده و برابر هر نوع تهدیدی برنامه دارد، افزود: فرماندهان باید تجارب ارزنده‌ای را که در طول خدمت کسب کرده اند را در اختیار جوانان قرار دهند و آموزش ها را جدی بگیرند تا همچنان نیروی زمینی در اوج آمادگی رزمی باشد.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه در شرایط جدید نوع نبردها متفاوت است و استفاده از سیستم های کلاسیک در این رابطه کارآمد نیست، افزود: در نیروی زمینی سعی شد تا با فضاسازی متناسب با جنگ در شرایط ناهمطراز از سیستم های دفاعی جدید استفاده شود.

امیر حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق و برقراری صلح و ثبات و حفظ امنیت در منطقه، بر ارتقای روزآمد و روزافزون توانمندی ها و قدرت بازدارندگی خود ادامه خواهد داد.

وی افزود: کلیه کارکنان تیپ های واکنش سریع هر کدام چندین نوع آموزش دیده اند و قادر هستند در هر محیط عملیاتی اثر بخش باشند و در حال حاضر شاهد چهره ای پوست انداخته و جدید و بدیع از نزاجا هستیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در حال حاضر یگانهای متحرک هجومی و تیپ های واکنش سریع، صددرصد از قدرت تحرک برخوردار هستند و تجهیزات منحصر به فردی را دارا هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *