ابطال کارت‌های اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس / سال 97 کارت شناور نداریم

6:30 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۸۵۳۱
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سال ۹۷، کارت شناوری برای ورود به محدوده طرح ترافیک وجود نخواهد داشت و کارت‌های نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر نیز باطل خواهد شد.

طرح ترافیکمحمد علیخانی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: پیش از این شاهد بودیم که نسبت به نحوه توزیع کارت‌های شناور ورود به محدوده طرح ترافیک انتقادات زیادی مطرح بود.

وی افزود: در برخی از موارد، دستگاه‌ها نیز اشکالاتی را به عملکرد شهرداری تهران در مقوله توزیع کارت‌های شناور طرح ترافیک وارد کرده بودند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تعداد کارت‌های شناور اظهارکرد: در قدیم عنوان می‌شد که تعداد کارت‌های شناور صادر شده ۲ هزار کارت است، اما بعد از مدتی این تعداد به ۱۰ هزار کارت افزایش یافت و در سال جاری نیز به همین تعداد کارت موجود بود.

وی تصریح کرد: در نحوه توزیع کارت‌های شناور اشکالات زیادی دیده می‌شد به طوری که باید تغییراتی در روند صدور کارت‌های شناور ایجاد می‌شد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در سال ۹۷ هیچ کارت شناوری صادر نخواهد شد اذعان کرد: به گونه‌ای برنامه ریزی شده که در سال ۹۷، کارت شناور صادر نشود و کارت‌های شناوری که پیش از این در اختیار نمایندگان شورای شهر و نمایندگان مجلس قرار می‌گرفت نیز باطل و مجددا صادر نخواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *