معاون اول رئیس‌جمهور وارد استان البرز شد/ بازدید جهانگیری از آزاد راه شهید همت - کرج

8:56 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۵۱۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
معاون اول رئیس‌جمهور از پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور وارد استان البرز شد/ بازدید دکتر جهانگیری از آزاد راه شهید همت - کرجبه گزارش گروه سیاسی ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهور، اسحاق جهانگیری صبح امروز (شنبه) به منظور افتتاح و بازدید از چند پروژه صنعتی و عمرانی وارد استان البرز شد و از سوی استاندار مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رئیس‌جمهور سپس از روند احداث ادامه پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج بازدید کرد و با توضیحات وزیر راه و شهرسازی و مدیران پروژه، از آخرین وضعیت اجرایی این طرح و برنامه زمان بندی برای تکمیل آن مطلع شد.

وی همچنین درحاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پروژه آزاد راه شهید همت ـ. کرج پروژه‌ای پراهمیت است چرا که تعداد زیادی از مردم روزانه در این مسیر تردد دارند و گاه با ترافیک‌های چند ساعته مواجه هستند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج ظرف چند ماه آینده تکمیل و دراختیار مردم قرار گیرد خاطر نشان کرد: مهمترین محدودیت در تکمیل این پروژه، منابع بودجه‌ای و اعتبارات مالی است که امیدوارم با بکارگیری راهکار‌های جدید بتوانیم منابع مالی لازم برای اجرای این طرح را تامین کنیم.

گفتنی است پروژه آزاد راه شهید همت ـ کرج آزاد راهی به طول ۱۴.۵ کیلومتر است که با اعتباری بالغ بر ۱۵۲۵ میلیارد ریال در دست ساخت قرار دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *