اطلاعات اولیه عملیات جستجوی ربات در نفتکش سانچی، فردا اعلام می‌شود

13:31 - 29 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۳۹۸
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
سخنگوی شرکت ملی نفتکش گفت: یک تیم برای اعلام چگونکی وضعیت نفتکش سانچی با ROV (ربات زیر آبی) به چین اعزام شده اند که نتایج اولیه این عملیات تا فرداعصر مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، محسن بهرامی در خصوص شرایط جستجو پیکر خدمه نفتکش سانچی گفت: براساس اطلاعاتی که از شرکت مربوطه دریافت شد، این ربات های زیر آبی به محل رسیدند و قرار است قبل از تاریک شدن هوا حدود یک الی دو ساعت دیگر تست ها را انجام دهند و عملیات اصلی از فردا آغاز خواهد شد.

وی در خصوص زمان رسیدن اطلاعات از کشتی سانچی بیان کرد:  اطلاعات اولیه از امکان دسترسی به نفتکش در زیر دریا و  وضعیت قرار گرفتن آن تا عصر فردا به دست ما می رسد و با توجه به وضعیت شدید حریق در ساعات های پایانی سانچی، امکان از بین رفتن ساختمان نفتکش و مچاله شدن وضعیت بدنه آن وجود دارد.

سخنگوی شرکت ملی نفتکش در  توضیح چگونگی شرایط دسترسی به پیکر خدمه نفتکش تصریح کرد: این امکان را باید کارشناسان اعلام کنند و با توجه به فرو رفتن نفتکش به عمق دریا، عملیات جابجایی اجساد سخت خواهد بود و ربات زیر آبی نیز به تنهایی امکان جابجایی اجساد را ندارد و صرفا گزارشات مربوط به نفتکش را ارائه می‌کند و بعد از ارائه گزارش و تشخیص وجود پیکر خدمه، باید شرایط برای خروج آن ها از طریق کارشناسان مربوطه بررسی شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *