رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شفر: مهم نیست ابراهیمی پنالتی از دست داد/ کار بازیکنان پدیده جوانمردانه نبود/ خیلی شوت نمی‌زنیم

17:12 - 29 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۳۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مهم نیست ابراهیمی پنالتی از دست داد چون ممکن است در فینال جام جهانی هم یک بازیکن پنالتی از دست بدهد.

به گزارش گروه وری ، وینفرد شفر پس از بازی تیمش برابر پدیده اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی مخصوصا برای هواداران بود و فرصت‌های زیادی خلق شد. نیمه اول سه، چهار موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم تیدیل به گل کنیم. پدیده هم این شانس را داشت.

وی درباره از دست رفتن پنالتی این تیم اظهار داشت: امید ابراهیمی یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است. اینکه پنالتی از دست داده، مهم نیست، چون ممکن است در فینال جام جهانی هم یک بازیکن پنالتی از دست بدهد.

شفر درباره اینکه تیمش در هفته‌های اخیر کمتر گل زده،‌ عنوان کرد: داریوش شجاعیان و محسن کریمی را در اختیار نداشتیم و این شانس را به جابر انصاری دادم که جای علی قربانی بازی کند. شانس برای گلزنی داشتیم، اما برخی مواقع دیر حرکت می‌کردیم یا حریف خوش شانس بود که دروازه‌اش باز نشد. بازیکن جدید ما فردا می‌آید، امیدوارم از مهاجمان ما خوش‌شانس‌تر باشد و موقعیت‌هایش به گل تبدیل شود. شاید تیم امروز مقابل ما با 12 بازیکن بازی می‌کرد. در لحظات آخر شانس بسیار خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. بازی جوانمردانه‌ای بود.

شفر همچنین در نشست خبری پس از این مسابقه گفت: بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. ما در نیمه اول فرصت‌های کافی برای گلزنی داشتیم. در نیمه دوم تیم حریف یک شانس بزرگ و خوب داشت. مشکل ما این بود وقتی توپ را از دست می‌دادیم، در وسط زمین مشکل داشتیم اما حریف ما خیلی مواقع می‌خواست با پاس بلند به دروازه ما برسد. در نیمه دوم بهتر بودیم. زمانی که علی قربانی به زمین آمد، توپ را به خوبی نگه می‌داشت و به سایر بازیکنان پاس می‌داد و برزای هم شرایط مشابهی داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی بعدی وقتی چنین شانس‌هایی داریم کمی خوش‌شانس‌تر باشیم. بازیکن جدید ما فردا می‌آید و باید ببینیم چقدر زمان می‌خواهد تا در تیم جدیدش جا بیفتد. می‌بینید تمام تیم‌ها مقابل ما، 50 درصد بیشتر از سایر دیدارها انرژی می‌گذارند. همه تیم‌ها می‌خواهند تیم اولی باشند که ما را شکست می‌دهند و این یک احترام و یک نکته مثبت برای شما است که همه تیم‌ها می‌خواهند شما را شکست دهند. خیلی نکته مهمی بود که دو بازیکن مهم و خوب خود یعنی داریوش شجاعیان و محسن کریمی را به علت مصدومیت از دست داده بودیم و امروز در اختیار نداشتیم.

سرمربی استقلال درخصوص پنالتی از دست رفته تیمش اظهار داشت: چه کاری می‌توان انجام داد؟ این توپ یا گل می‌شود یا از دست می‌رود. دفعه قبل یک پنالتی زدیم که پس از برخورد به تیر دروازه گل شد و داور این گل را اعلام نکرد، اما امروز توپ وارد دروازه حریف نشد و مسئله‌ای هم ایجاد نشد. به خاطر یک فرد روی نیمکت تیم حریف خوشحال نیستم. یک فرصت خیلی خوب ضد حمله برای ما ایجاد شد، اما یک نفر که روی نیمکت پدیده نشسته بود، توپ را به زمین انداخت. شاید می‌خواست بازی کند و فکر می‌کرد اگر قرارداد دارد، چرا نباید بازی کند.

شفر درباره داوری بازی گفت: خط‌ نگه‌دار و داور وسط بسیار خوب بودند. شاید درباره بعضی چیزها صحبت کنیم، اما داوری خیلی خوب بود.

وی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عصبانیت شفر نکته دیگری را نشان می‌داد، تصریح کرد: آیا شما آلمانی متوجه می‌شوید؟ بحث من اصلاً درباره داور نبود بلکه با بازیکنان استقلال درخصوص پاس‌های بلند تیم پدیده و کار با هافبک‌ها صحبت می‌کردم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا کیفیت پایین زمین چه تأثیری در بازی داشت، اظهار داشت: این مشکلی برای هر 2 تیم محسوب می‌شد. توپ به صورت عادی روی زمین حرکت نمی‌کرد و به خاطر پستی و بلندی زمین، مسیر توپ تغییر می‌کرد.

شفر درباره کنار گذاشتن سجاد شهباززاده و اینکه آیا به نظر او مهاجم جدید استقلال می‌تواند به این تیم کمک کند،‌ گفت: مشخص است که او می‌تواند به ما کمک کند. حسن بیت‌سعید قبل از اینکه به استقلال بیاید در تیم استقلال خوزستان یکی از بهترین‌ها بود، اما در استقلال شرایط تیم پیشین خود را نداشت. همین بازیکن الآن به فولاد رفته و در این تیم گلزنی می‌کند. شهباززاده هم همینطور است، او پسر بسیار خوب و شخصیت خوبی دارد، اما برخی از مواقع یک باشگاه تصمیم خوبی برای یک بازیکن نیست و باید تیم خود را عوض کند تا شاید در آینده با شرایط بهتری به تیم خود برگردد. الآن هم شهباززاده به قطر رفته است و من به او تبریک می‌گویم. شهباززاده شانس زیادی در استقلال نداشت. بازیکن جدید ما هم یک بازیکن در رده بالای لیگ رومانی بود و مطمئن هستم می‌تواند به ما کمک کند.

وی ادامه داد: ما یک جای خالی دیگر هم داریم و فکر می‌کنم یک بازیکن دیگر هم نیاز داریم. امروز دو بازیکن ما به دلیل مصدومیت بیرون بودند و به این شکل در لیگ قهرمانان با مشکل مواجه می‌شویم. ضمن اینکه مطمئنم علی قربانی را هم می‌توانیم به شرایط بهتری برگردانیم. او پسر بسیار خوبی است و امروز بازی را خوب نگه داشت و یک سانتر خوب هم برای برزای انجام داد. روز گذشته هم گفتم ما در تیم‌مان بازیکنان بسیار خوبی داریم. یادتان است که بعد از بازی با سایپا همه از قربانی حمایت کردند. ما بازیکنانی با روح بسیار خوب داریم. این برای کار تیمی خیلی مهم است که همه بازیکنان روح تیمی مشترک دارند. هر بازیکنی که در تیم من در تمرینات خوب باشد همیشه شانس بازی دارد. بهترین بازیکن نیست که در یک بازی باعث برد می‌شود،‌ بهترین تیم است که باعث پیروزی می‌شود.

سرمربی استقلال درباره اینکه مشکل تیمش را در جند بازی اخیر چه چیزی می‌داند، گفت: ما خیلی شوت نمی‌زنیم. یک اشتباه در بازی با سایپا روی کرنر انجام دادیم. چند دقیقه پیش از کرنری که منجر به گل شد، توپ دست ما بود و بهتر بود آن توپ بلند بزنیم تا به هتل کنار ورزشگاه برود! ما آن توپ را نزدیم و پاسکاری کردیم، همان توپ تبدیل به کرنر شد و همان کرنر دروازه ما را باز کرد. ما نسبت به گذشته پرش داشتیم و چند بازی را با نتیجه 3 بر صفر بردیم و الآن همه انتظار دارند ما دوباره همه مسابقات را همانطور ببریم. به نظرم ما عملکرد خوبی داشتیم و موفق بودیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *