از عصر امروز منتظر بارش ها باشید/ سامانه بارشی دوشنبه از شرق کشور خارج می شود

11:12 - 29 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۳۵۰
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: سامانه ای که امروز از مرزهای غربی وارد کشور شده است پس از درگیرکردن بیشتر استان های کشور و بارش برف و باران، روز دوشنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

از عصر امروز منتظر بارش ها باشید/ سامانه بارشی دوشنبه از شرق کشور خارج می شودبه گزارش گروه جامعه ، امیر سرکرده گفت: سامانه واردشده عصرامروز همه مناطق غرب کشور از جمله استان های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و حتی بوشهر را هم تحت تاثیر قرار می دهد و شاهد بارش برف و باران و وزش باد در این استان ها خواهیم بود.

وی گفت: فردا نواحی بیشتری از کشور تحت تاثیر قرار می گیرد که پیش بینی می کنیم فردا در استان های گیلان، مازندران، گلستان، البرز، تهران، قزوین، زنجان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و اصفهان شاهد بارش برف و باران باشیم.

سرکرده افزود: فردا در نواحی شرق کشور و در استان های کرمان، یزد، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی بارش برف و باران داریم که سامانه دوشنبه از مرزهای شرقی خارج می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی، آب های خلیج فارس را برای امروز و فردا مواج پیش بینی کرد و گفت: آب های دریای خزر هم فردا مواج خواهد بود.

وی افزود: باتوجه به افزایش وزش باد در جنوب غرب کشور پیش بینی می کنیم کیفیت هوا در استان های خوزستان و ایلام کاهش پیدا کند و شاهد افزایش گرد و غبار و متعاقب آن اختلال دید و تردد در مسیرهای جاده ای و هوایی باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *