رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اظهارت ترامپ در بودجه‌ریزی سال آینده تاثیری ندارد

11:01 - 29 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۳۴۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اظهارات هفته گذشته ترامپ در خصوص برجام، در بودجه‌ریزی سال آینده و برآوردها تاثیری نخواهد داشت، اظهار کرد: با وجود آنکه ما هواره تهدیدات دشمن را رصد می‌کنیم و کشورهای دوست، دشمن، همکار و غیرهمکار را می‌شناسیم اما بر مبنای تهدیدات پوچ و اظهارات غیرمنطقی آنها بودجه را کم یا زیاد نمی‌کنیم.

جمالیمحمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه اظهارات هفته گذشته ترامپ در خصوص برجام، در بودجه‌ریزی سال آینده و برآوردها تاثیری نخواهد داشت، اظهار کرد: با وجود آنکه ما هواره تهدیدات دشمن را رصد می‌کنیم و کشورهای دوست، دشمن، همکار و غیرهمکار را می‌شناسیم اما بر مبنای تهدیدات پوچ و اظهارات غیرمنطقی آنها بودجه را کم یا زیاد نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه آمریکا طی سالیان متمادی همواره به صورت مداوم تهدید ما محسوب می‌شود، عنوان کرد: اظهارات ترامپ در خصوص مشروط کردن اجرای برجام به اضافه شدن بندهای موشکی به آن، فاقد اعتبار است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: همه کشورها دائما در حال افزایش قدرت دفاعی خود هستند و جمهوری اسلامی ایران با توجه به تهدیداتی که در برابر خود می‌بیند و با در نظر گرفتن شرایط منطقه‌ای که در آن قرار دارد، از این قاعده مستثنی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *