«هادی سیاسی» باید از دشمن شناسی بالایی برخوردار باشد

9:18 - 29 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۳۱۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بقیه الله (عج) گفت: دشمن شناسی و عاقبت اندیشی برای یک هادی سیاسی از اهمیت بسیاری برخوردار است، چون یک هادی سیاسی باید بداند که دین اسلام و مومنین هیچ‌گاه بدون دشمن نبوده و نیست.

«هادی سیاسی» باید از دشمن شناسی بالایی برخوردار باشدبه گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام دهقانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در سومین دوره توانمندسازی هادیان سیاسی با اشاره به اینکه دشمن شناسی، ولایتمداری و تقویت روحیه جهادی سه هدف عمده این دوره است، اظهار داشت: این دوره دارای چند شاخصه مهم است؛ از جمله اینکه در ابتدا یک هادی سیاسی باید انگیزه و علاقه بالایی داشته باشد، سپس اهل مطالعه، فکر و اندیشه باشد و علاوه بر این دارای دیانت، صداقت و صراحت باشد.

وی افزود: همچنین داشتن روحیه انقلابی و آشنایی به مقتضیات زمان و نیاز‌های مخاطب، دشمن شناسی و عاقبت اندیشی برای یک هادی سیاسی از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ چون یک هادی سیاسی باید بداند که دین اسلام و مومنین هیچ‌گاه بدون دشمن نبوده و نیست. از سوی دیگر یک هادی سیاسی باید علاوه بر داشتن ارزیابی دقیق از خود، ولایتمدار هم باشد.

حجت الاسلام دهقانی ادامه داد: این یک فرصت، اعتماد و ارزش است که جمهوری اسلامی ایران در اختیار ما قرار داده لذا باید همه ما احساس وظیفه کنیم و تمام تلاش خود را به کار بریم تا مردم دانا‌تر شده و در مسایل سیاسی کشور آگاهانه وارد عمل شوند.


برچسب ها: بصیرت دشمن شناسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *