گزارش دیلی میل از حمایت ترامپ از بازداشت شاهزاده‌های سعودی

15:55 - 28 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۲۶۴
روزنامه دیلی میل انگلیس از موضع حمایتی رئیس جمهوری آمریکا در قبال بازداشت امیران عربستانی به ویژه ولید بن طلال، میلیاردر سعودی خبر داد.
گزارش دیلی میل از حمایت ترامپ از بازداشت شاهزاده‌های سعودیبه گزارش گروه فضای مجازی ، این روزنامه انگلیسی به نقل از یک منبع در داخل عربستان سعودی نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان به حمایت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از اقدامات وی که برای "مقابله با کودتا" در عربستان صورت می‌گیرد، به خود می‌بالد.

دیلی میل نوشت، محمد بن سلمان به معاونان نزدیک خود گفته است که دونالد ترامپ صراحتا حمایت خود را از بازداشت ۱۱ امیر از خاندان حاکم و صد‌ها مسئول و بازرگان به ویژه بازداشت ولید بن طلال اعلام کرده است.

این روزنامه از یک منبع دیگر نیز نقل کرد که محمد بن سلمان از روابط محکم میان او با دونالد ترامپ و جارد کوشنر، دامادش به خود می‌بالد و محمد بن سلمان مدعی است که رئیس جمهوری آمریکا سیطره وی بر قدرت در عربستان را تأیید می‌کند و با اجازه برای تصرف تمامی دارایی‌های شخصی مسئولان عربستانی بازداشت شده در آمریکا به ویژه دارایی ولید بن طلال موافقت کرده است.
 
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *