رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پورموسوی: پیکان تیم قابل احترامی است/ نمی‌خواهیم قصاص قبل از جنایت کنیم

14:54 - 28 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۲۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پیکان بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارد و برای ما تیمی قابل احترام به شمار می‌آید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید فردا دو تیم فولاد خوزستان و پیکان یکی از بازی‌های حساس بالای جدول را برگزار می‌کنند. ما فردا تلاش می‌کنیم سه امتیاز را مقابل پیکان به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: در چند مسابقه اخیرمان که با تساوی خاتمه یافت، شایسته پیروزی بودیم. نمی‌خواهم درباره برخی مسائل صحبت کنم، اما در برخی برنامه‌ها مشخص شد علت این نتایج چه چیزی بوده است. با این حال تلاش می‌کنیم با ارائه بازی جوانمردانه، به سه امتیاز این مسابقه دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه پیکان بازی خوبی ارائه می‌کند، تصریح کرد: درست است که این تیم در هفت هشت هفته اخیر به پیروزی دست نیافته است، اما بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارد و برای ما تیمی قابل احترام به شمار می‌آید. نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کردیم و امیدوارم فردا بازی خوبی ارائه کنیم.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که چرا فولاد در هفته‌های اخیر ابتدا به حریفان فشار می‌آورد، اما سپس در لاک دفاعی فرو می‌رود، خاطرنشان کرد: این‌طور نبوده که ما بخواهیم عقب‌نشینی کنیم، بلکه حریفان ما فشار آوردند. همه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم می‌خواهند امتیاز بگیرند. در سه بازی گذشته، سه پنالتی به سود ما اعلام نشد و این به حریفان ما کمک کرد که امتیاز بگیرند.

وی درباره اینکه گفته بود چرا داوری جوان برای این مسابقه در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: من این گله را مطرح کردم. متأسفانه این داور تهرانی هم هست و ضمن احترامی که به همه داوران قائل هستم، کجای دنیا این اتفاق رخ می‌دهد که داور از شهر یکی از تیم‌ها برای مسابقه انتخاب می‌شود؟ ما شرایط حساسی داریم و در بازی رفت هم به داوری باختیم. این داور جوان است و مهم‌تر اینکه تهرانی است. البته نمی‌خواهیم قصاص قبل از جنایت کنیم، اما انتظار داریم اصفهانیان شک و شبهات را از بین ببرد.

پورموسوی درباره وضعیت آرش افشین که گل‌های زیادی به پیکان زده است، اظهار داشت: اتفاقاً دو سه روز پیش فیلم هت‌تریک آرش را تماشا کردم. او یک ماه و نیم به علت مصدومیت از تیم دور بود، اما خودش را برای دیدارهای آینده آماده می‌کند.

سرمربی فولاد با بیان اینکه روند رو به رشد این تیم ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: می‌توانستیم در سه دیدار قبلی به پیروزی دست یابیم که اگر این اتفاق می‌افتاد، این روند را آسان‌تر ادامه می‌دادیم. ما همیشه در شرایط سخت نتایج خوبی گرفتیم و امیدوارم فردا به پیروزی دست یابیم. در بازی رفت هم اتفاقات باعث شد امتیاز نگیریم. گل آنها نادرست بود و گل سالم ما را خطا گرفتند. فکر می‌کنم هر دو تیم فردا بازی خوبی ارائه می‌دهند.

به گزارش میزان، قرار بود نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان - پیکان از ساعت 14 امروز (پنجشنبه) در اهواز برگزار شود، اما مجید جلالی به این کنفرانس خبری نرسید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *