شرکت حمل و نقل ریلی رجا: بلیت قطار موجود است

14:21 - 07 فروردين 1394
کد خبر: ۳۸۸۱۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: با گذشت هشت روز از آغاز سفرهای نوروزی 94، بلیت قطارهای مسافری این شرکت برای ایام و مسیرها با قطارهای مختلف همچنان موجود است.

: شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد: با گذشت هشت روز از آغاز سفرهای نوروزی 94، بلیت قطارهای مسافری این شرکت برای ایام و مسیرها با قطارهای مختلف همچنان موجود است.

به گزارش میزان، با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی در سال جاری، بلیت قطارهای رجاء برای سفر هموطنان به شهرهای مختلف همچنان موجود بوده و متقاضیان سفر با قطار می توانند با برنامه ریزی مطلوب از این وسیله نقلیه ایمن استفاده کنند.

براساس این گزارش بلیت قطارهای مسافری رجاء به دو صورت حضوری (عرضه در نمایندگی های مجاز فروش سراسر کشور) و غیر حضوری (اینترنتی، سامانه ی فروش موبایلی «هم قطار»، فروش تلفنی و سامانه ی پایانه) در دسترس هم وطنان قرار داشته و عرضه می شود.

این گزارش می افزاید که شرکت حمل و نقل ریلی رجاء همچنین در برخی از ایام نوروز و در برخی از قطارهای مسافری خود، بلیت ها را با تخفیف تا 30 درصد به هم وطنان عرضه می کند.

روابط عمومی رجاء همچنین اعلام کرد که این شرکت در سفرهای نوروزی امسال علاوه بر بهسازی ناوگان، برخی قطارهای جدید مانند: قطار زندگی، البرز و زاگرس را در مسیرهای مشهد مقدس، شمال، بندرعباس و اهواز راه اندازی کرده است.

متقاضیان سفر با قطار برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه حرکت قطارها، موجودی و بهای بلیت، تخفیف بلیت ها، نشانی مراکز فروش و ... می توانند با سامانه اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریان شرکت رجاء از طریق تلفن های 1539 و 55651415-021 (تماس از شهرستان) ارتباط برقرار کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *