ضعیف‌ترین دروازه‌بان لیگ مشخص شد

17:51 - 27 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۰۹۳
گروسیان به عنوان چهارمین بازیکن ضعیف، بدترین دروازه‌بان لیگ است.
به گزارش گروه فضای مجازی ، دروازه‌بان تراکتورسازی چهارمین بازیکن ضعیف لیگ برتر از نگاه نمرات آنالیزور‌های نود است. گروسیان که در همه نوزده مسابقه این فصل به میدان رفته معدل نمره ۳،۶۶ را کسب کرده که از مهم‌ترین دلیل روز‌های بد تراکتور و اخراج سرمربی‌اش پرده برمی‌دارد. گروسیان در همه این هفته‌ها فقط یک مرتبه نمره خوب ۲ را گرفت و در بقیه بازی‌ها یا بد بود، یا خیلی بد.

گروسیان در هفته اول از فاصله دور مغلوب ضربه ایستگاهی میثم دورقی شد. در بازی هفته بعد نوبت به منشا رسید که از جاگیری اشتباه و ناتوانی این دروازه‌بان در ضربات ایستگاهی استفاده کند و به تراکتور گل بزند. هفته سوم و شوت از راه دور سرور جپاروف هم تیر خلاص دیگری بر پیکر یحیی گل‌محمدی و تراکتورسازی بود.
 
ضعیف‌ترین دروازه‌بان لیگ مشخص شد

سه هفته‌ای که گروسیان عملکردی فاجعه‌بار داشت و منجر به استارت ضعیف این تیم شد. گروسیان در همه این سه هفته نخست، نمره خیلی بد ۴،۵ را از آنالیزور‌های نود گرفت. گروسیان تا هفته نهم همین روند را ادامه داد و بیشتر نمرات‌اش متوسط رو به ضعیف بود و در دو بازی هم نمره نسبتا خوب ۲،۵ گرفت. هفته‌هایی که تراکتور هم اوج گرفت و ۱۱ امتیاز کسب کرد. تا اینکه عجیب‌ترین اشتباه گروسیان در هفته دهم رخ داد. مسابقه با پیکان گروسیان با یک پاس، مستقیم توپ را وارد دروازه تراکتور کرد و گل به خودی باورنکردنی زد. اتفاقی که یک شکست دیگر را هم به تیم یحیی تحمیل کرد.

بازی‌های ضعیف و نمرات بد گروسیان تا پایان نیم‌فصل هم ادامه پیدا کرد و او در چند نوبت مثل بازی با سپاهان که سه گل خورده بود، نمره خیلی ضعیف ۴،۵ را گرفت. ولی استارت نیم‌فصل دوم دروازه‌بان تراکتورسازی خیلی خوب بود و گروسیان بهترین نمره فصل‌اش را در بازی با استقلال خوزستان گرفت که نمره دو بود. ولی گروسیان خیلی زود امیدواری هواداران را برای بهتر شدن اوضاع از بین برد.

او در هفته بعد دوباره عملکرد ضعیفی داشت و با جاگیری اشتباه، از علی علیپور گل خورد و نمره تکراری ۴،۵ را کسب کرد. اتفاقی که یحیی را تا لبه تیغ برد. ولی ضربه نهایی را هم خود گروسیان به گل‌محمدی و تراکتورسازی زد. گروسیان در بازی با نفت تهران دو گل به حریف تقدیم کرد. در ابتدا با یک خروج باورنکردنی تا جلوی محوطه جریمه، این فرصت را به عیسی آل‌کثیر داد تا دروازه خالی تراکتور باز کند. سپس در نبرد هوایی با این بازیکن هم ناکام بود و آل‌کثیر توانست با ضربه سر، زودتر از دست‌های گروسیان توپ را لمس کند و به نوعی حکم اخراج گل‌محمدی را صادر کند. مسابقه‌ای که گروسیان دوباره نمره افتضاح ۵،۵ را گرفت.
 
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

برچسب ها: هفته دهم

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *