پژمان: نمی‌توانیم بگوییم گزینه داخلی برای سرمربیگری تراکتورسازی بهتر است یا خارجی/ عالیشاه همچنان مصدوم است

16:05 - 27 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۰۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی در وضعیتی است که نمی‌توانیم فکر کنیم درحال حضر گزینه داخلی به درد می‌خورد یا گزینه خارجی.

به گزارش گروه ورزشی ، علیرضا پژمان در نشست خبری پیش از دیدار تراکتورسازی - سایپا اظهار داشت: فردا یک بازی سخت و دشواری داریم که فکر می‌کنم سه امتیاز این بازی برای ما از نان شب هم واجب‌تر باشد. امیدوارم هواداران پشت تیم باشند و به دور از حواشی و جریانات اخیر تیم را تشویق کنند تا سه امتیاز را بگیریم. از دست دادن امتیاز در این دیدار تیم را در پایین جدول نگه می‌دارد. به همین خاطر سعی می‌کنیم با کمک شما و هواداران سه امتیاز بازی مقابل سایپا را بگیریم.

مربی تیم تراکتورسازی با اشاره به عدم حضور مجتبی حسینی در نشست خبری، خاطرنشان کرد: تمرین ما با ساعت نشست خبری همزمان بود. آقای حسینی سر تمرین بود و تیم را تحت نظر دارد، به همین خاطر در نشست خبری حاضر نشد. چون آقای حسینی از ابتدا در کنار تیم بود و بازیکنان را می‌شناسد، در کنار تیم است و به‌عنوان تمرین دهنده کار می‌کند. او فردا به‌عنوان نفر اول روی نیمکت می‌نشیند.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا به‌نظرتان مربی داخلی در این مقطع بیشتر به درد تراکتورسازی می‌خورد یا گزینه خارجی»، گفت: به‌نظرم در این بازی فعلاً همین سه امتیاز بازی برای تراکتورسازی مهم است. تراکتورسازی در برهه‌ای وجود دارد که نمی‌توانیم فکر کنیم که گزینه داخلی به درد می‌خورد یا گزینه خارجی. ما به‌دنبال یک بازی بهتر و پیروزی هستیم که سه امتیاز را بگیریم.

پژمان در مورد وضعیت تیم تراکتورسازی، تصریح کرد: برای بازی فردا امید عالیشاه و فاخر تهامی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. سایپا را آنالیز و روی نقاط قوت و ضعف‌شان کار کردیم. ما نفرات‌مان را براساس تیم حریف می‌چینیم. البته غیبت تهامی در این بازی صددرصد نیست. عالیشاه هم اگر برسد، نمی‌تواند بازی کند. امیدواریم در بازی بعدی بتوانیم از او استفاده کنیم.

در ادامه نشست خبری، مدیررسانه‌ای تیم تراکتورسازی در مورد وضعیت مذاکره این تیم با گزینه‌های سرمربیگری سرخپوشان گفت: ما هیچ موضع رسمی در مورد مذاکرات نگرفته‌ایم. امروز هم اگر مطلبی در سایت رسمی باشگاه منتشر شد، برای کم کردن استرس هواداران بود. فقط ما به این موضوع بسنده کردیم که با گزینه داخلی مذاکره نمی‌کنیم. مذاکرات با گزینه‌های خارجی به خوبی دنبال می‌شود، اما اگر بخواهیم جزئیات را از سوی باشگاه منتشر کنیم، روی روند مذاکرات تأثیر نامطلوبی می‌گذارد.

مدیر رسانه‌ای تیم تراکتورسازی ادامه داد: دنیزلی گزینه اول ما بود، اما بعد از آن با توجه به مذاکرات اولیه‌ای که صورت گرفت، در دور دوم مذاکرات تغییراتی ایجاد شد و با مربیان دیگر هم مذاکره کردیم. به‌طور کلی اعضای هیئت‌مدیره گفتند مربی بزرگ و نامداری انتخاب شود. به همین خاطر قرار شد فقط با مربیان خارجی مذاکره شود. گزینه‌های دیگر هم شرایطش را دارند که مذاکره می‌شود. شاید قرارداد کوتاه مدت برای مجموعه ما خوب نباشد و منافع تراکتورسازی را تامین نکند. تلاش می‌کنیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. منتظر هستیم که ببینیم چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود. تا این لحظه ما به‌صورت رسمی اعلام نکرده که آجورلو به ترکیه برود یا نرود. باشگاه هیچ‌وقت اظهار نظری در این رابطه نداشته است. ما منتظریم که ببینیم اگر توافق شد، آقای آجورلو به ترکیه برود. فعلاً چیزی را اعلام نمی‌کنیم، چون اعلام این مسئله شرایط را سخت می‌کند. هیچ‌کدام از گزینه‌های ما منتفی نشدند. در مذاکرات دو طرف شرایط را اعلام کرده‌اند. فقط این را بگویم که فقط با گزینه خارجی مذاکره کردیم.

علیرضا پژمان، مربی تیم تراکتورسازی در پایان نشست خبری راجع به دیدار مقابل سایپا گفت: ما از بازی نفت تهران به بعد تمرینات خوبی داشتیم و بچه‌ها خودشان از نتایج ناراحت بودند. آن‌ها مصمم شدند که مقابل آن‌ها نتیجه خوبی بگریم. آن‌ها می‌خواهند برای اعتبار خودشان و تراکتورسازی بازی را ببرند. این تیم مال هواداران و شهر تبریز است. امیدوارم هواداران بیایند و تیم را حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *