رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از نیمه خرداد طرحی از اندیشه‌های مقام معظم رهبری+عکس

12:30 - 28 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۹۹۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کتاب "از نیمه خرداد" با محوریت طرح و اندیشه‌های رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای" به کوشش "مصطفی غفاری" از سوی انتشارات انقلاب اسلامی ایران به چاپ رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، کتاب "از نیمه خرداد" با محوریت "طرح و اندیشه‌های رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای" به کوشش "مصطفی غفاری" از سوی انتشارات انقلاب اسلامی ایران به چاپ رسیده است.

در این کتاب از بیانات و خاطرات رهبر انقلاب استفاده شده و نویسنده تلاش نموده تا به‌طور فشرده، نمایی روشن و سرراست از خطوط کلی زندگی، شخصیت، اندیشه و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارائه کند.

از نیمه خرداد

این کتاب که به کوشش آقای مصطفی غفاری فراهم شده را می‌توان نخستین نمونه در مطالعات رهبری‌پژوهی مبتنی بر تجربه انقلاب اسلامی دانست که نه تنها به اندیشه، بلکه به الگوی کنش و سازوکار‌های رهبری آیت‌الله خامنه‌ای نیز می‌پردازد.

کتاب "از نیمه خرداد" که به کوشش آقای مصطفی غفاری فراهم شده را می‌توان نخستین نمونه در مطالعات رهبری‌پژوهی مبتنی بر تجربه انقلاب اسلامی دانست که نه‌تن‌ها به اندیشه، بلکه به الگوی کنش و سازوکار‌های رهبری آیت‌الله خامنه‌ای نیز می‌پردازد.

از نیمه خرداد

نشر نهضت نرم‌افزاری وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی، چاپ نخست این کتاب را در ۲۹۶ صفحه با بهای ۱۶ ٬ ۰۰۰ تومان به بازار نشر ارائه نموده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *