رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سرداری که هنوز در میدان است+عکس

14:28 - 27 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۹۹۱
سردار قریب یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس است که بعد از آن دوران نیز در میدان‌های نبرد و خدمت‌رسانی به مردم حضور دارد.
به گزارش گروه فضای مجازی ،  در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران هزاران رزمنده عاشق به دفاع از انقلاب و اسلام راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند و با رشادت و از خودگذشتگی مانع از تحقق اهداف دشمن و حامیانش برای لطمه زدن به انقلاب اسلامی شدند. بعضی از رزمندگان در این مسیر به آرزوی خود رسیدند و شربت شهادت را نوشیدند و دست تقدیر برآن بود که برخی دیگر نیز زنده بمانند تا نسل‌های بعدی از تجربیات و وجودشان بهره‌مند شود.

سردار نصرت الله قریب یکی از آن رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است که در سال ۱۳۵۸ به سپاه پاسداران پیوست و فرمانده تیپ یکم و مسئولیت ستاد لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و فرمانده گردان حمزه سیدالشهدا (ع) این لشکر را در دوران دفاع مقدس بر عهده داشت. با وقوع زلزله‌ای که چندی پیش کرمانشاه را لرزاند و هزاران خانواده را بی سرپرست کرد، او نیز مانند دیگر رزمندگان دوران دفاع مقدس بر خود احساس تکلیف و وظیفه کرد که در این میدان نبرد و جهاد برای سازندگی منازل زلزله زدگان حضور یابد و به مردم بی سرپناه و زلزله زده خدمت‌رسانی کند.

در ادامه تصاویری از حضور سردار قریب در دوران دفاع مقدس و حضور در مناطق زلزله زده را مشاهده می‌کنید:
 
سرداری که هنوز در میدان است+عکس
سرداری که هنوز در میدان است+عکس
 

منبع: تسنیم
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
 

برچسب ها: دوران دفاع مقدس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *