رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انهدام باند توزیع چک پول های تقلبی در خراسان

13:05 - 27 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۹۵۲
باند توزیع چک پول تقلبی در شهرستان چناران خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند توزیع چک پول های تقلبی در خراسانبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ برات اویسی فرمانده انتظامی چناران گفت: پلیس آگاهی این شهرستان موفق شد باند توزیع چک پول‌های جعلی را در چناران شناسایی و منهدم و همچنین ۴۷ میلیون ریال چک پول جعلی را کشف کند.

 اویسی گفت: در پی اطلاع از توزیع چک پول جعلی در چناران، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان آن در دستور کار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این خصوص، یکی از متهمین در شعبه مرکزی یکی از بانک‌های سطح شهر، شناسایی و دستگیر و در بازرسی بدنی از وی، ۲۲ برگ چک پول یک میلیون ریالی جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی چناران ادامه داد: متهم ۳۵ ساله برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل و در بازجویی اولیه به تهیه چک پول‌ها از اشخاصی دیگر اعتراف کرد.

وی بیان کرد: پس از تحقیقات کامل و اقدامات خاص پلیسی، مخفیگاه همدستان وی شناسایی و دو عملیات مجزا سه متهم ۲۵، ۲۷ و ۲۸ ساله دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز تعداد ۴۶ برگ چک پول ۵۰۰ هزار ریالی و ۲ برگ چک یک میلیون ریالی (در مجموع به مقدار ۴۷ میلیون ریال) کشف شد.

اویسی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان چاپ چک پول‌ها ادامه دارد، از شهروندان خواست در این زمینه هوشیار بوده و هرگونه مورد مشکوکی را به‌واسطه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، به اطلاع پلیس برسانند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: چک پول تقلبی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *