رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ایران «خروج پیکرهای جانباختگان از نفت‌کش غرق‌شده» را پیگیری می‌کند

11:26 - 27 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۸۸۵
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در حادثه نفت‌کش ایرانی، گفت: چینی‌ها می‌گویند به علت انتشار گازهای سمی نمی‌توانیم برای خروج پیکرها از نفت‌کش غرق شده، اقدام کنیم اما ایران این موضوع را دنبال می‌کند.

ایران، خروج پیکرهای جانباختگان از نفتکش غرق شده را پیگیری می کندبه گزارش گروه سیاسی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، علی ربیعی گفت: چینی‌ها می‌گویند به علت انتشار گازهای سمی نمی‌توانیم برای خروج پیکرها از نفتکش غرق شده، اقدام کنیم اما ایران این موضوع را دنبال می‌کند.

ربیعی درباره خروج پیکرهای جانباختگان نفتکش ایرانی، اظهار داشت: چینی ها تاکید می‌کنند که در حال حاضر، محل نفتکش غرق شده، به شدت سمی است و امکان رفتن به آنجا وجود ندارد، مگر این که سموم تخلیه شود.

نماینده ویژه رئیس‌جمهور در حادثه نفت‌کش ایرانی درباره زمان پایان یافتن سموم منتشر شده و تثبیت شرایط، بیان داشت: تخلیه نفتکش سانچی از مواد سمی و تثبیت شرایط، زمانبر است، نمی توان چیزی که الان علم هم نمی تواند پاسخ بدهد را مطرح کنیم.

وی درباره شناسایی پیکرهای یافت شده نیز بیان داشت:شناسایی سه پیکر یافته شده از طریق آزمایش دی.ان.ای در حال انجام است که طول می‌کشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *