رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ثروتمندترین باشگاه های فوتبال جهان معرفی شدند

17:24 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۷۰۰
تیم منچستر سیتی به عنوان ثروتمندترین باشگاه فوتبالی جهان معرفی شد.
به گزارش گروه فضای مجازی ،سایت"Soccerex Football Finance" با در نظر گرفتن شاخصه‌هایی مانند دارایی‌های ثابت، خزانه داری، سرمایه گذاری بالقوه مالک و بدهی خالص به بررسی وضعیت ثروت باشگاه‌های فوتبال جهان می‌پردازد.

بر همین اساس اسن سایت، باشگاه منچستر سیتی را با ۴،۸۸۳ میلیارد دلار سرمایه، ثروتمندترین باشگاه فوتبالی جهان نامگذاری کرد.

باشگاه آرسنال با ارزش ۴،۵۵۹ میلیارد دلار جایگاه دوم و پاری سن ژرمن هم با ارزش ۴،۱۲۸ میلیارد دلار در مکان سوم این ارزیابی قرار گرفتند.

گفتنی است با توجه به رشد فوتبال در چین و سرمایه گذاری در باشگاه‌های سوپرلیگ، تیم "گوانگژو اورگراند" توانست جایگاه چهارم این جدول را به خود اختصاص دهد.

باشگاه‌های تاتنهام، رئال مادرید، منچستر یونایتد، یوونتوس، چلسی و بایرن مونیخ به ترتیب در جایگاه‌های پنجم تا دهم قرار گرفتند.

این گزارش نشان می‌دهد که در طی دو دهه گذشته افزایش علاقه سرمایه گذاران چند میلیارد دلاری در اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکا در فوتبال چقدر چشمگیر بوده است.
 
20 باشگاه ثروتمند فوتبال جهان معرفی شدند

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *