رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جنگ برانکو و کریمی در آزادی/ رونمایی از تراکتورسازیِ بدون «یحیی»

0:01 - 27 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۶۹۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با برگزاری 4 دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری 4 دیدار در شهرهای مختلف آغاز می‌شود.

پنج‌شنبه 28 دی

تراکتورسازی تبریز - سایپا/ ساعت 14:30/ ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز

تراکتورسازی و سایپا در شرایطی به مصاف هم می‌روند که وضعیت متفاوتی دارند. تبریزی‌ها از نوزده بازی گذشته خود 21 امتیاز گرفتند و در رده یازدهم حضور دارند اما سایپا با 28 امتیاز در رده هفتم جدول جا خوش کرده است. این در شرایطی است که تراکتورسازی برای این بازی دیگر یحیی گل‌محمدی را در اختیار ندارد و مجتبی حسینی به صورت موقت روی نیمکت این تیم است. حضور علی دایی روی نیمکت سایپا می‌‌تواند بر جذابیت بازی اضافه کند. هر نتیجه‌ای جز پیروزی برای میزبان خوب نیست و به همین دلیل تراکتوری‌ها با تمام توان به میدان می‌آیند.

ذوب‌آهن اصفهان - صنعت نفت آبادان/ ساعت 15/ ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان

شاگردان قلعه‌نویی بعد از پیروزی در دربی اصفهان اینبار میزبان تیم سخت‌کوش صنعت نفت هستند. صنعت نفت که با 25 امتیاز در رده نهم جدول است کار بسیار دشواری در اصفهان دارد. در طرف مقابل هم ذوب‌آهن 29 امتیازی و رده چهارمی که در نیم‌فصل دوم کاملا متحول شده می‌خواهد روند خوب خودش را ادامه بدهد.

پارس جنوبی جم - استقلال خوزستان/ ساعت 15/ ورزشگاه تختی جم

جدال جنوبی‌های لیگ می‌تواند در جم جدال جذابی شود. شاگردان تارتار که هنوز به فرم ایده‌ال نیم‌فصل اول نرسیده‌اند قصد دارند با پیروزی در این دیدار خانگی هم جایگاه خودشان را در رده سوم استحکام ببخشند و هم نیم‌نگاهی هم به رده دوم جدول داشته باشند. پارس جنوبی با 32 امتیاز در رده سوم و استقلال خوزستان با 17 امتیاز در رده چهاردهم جدول حضور دارند.

پرسپولیس تهران - گسترش فولاد تبریز/ ساعت 15:30/ ورزشگاه آزادی تهران

جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، جایی که پرسپولیسِ صدرنشین پذیرای گسترش فولاد متحول شده است. شاگردان برانکو که در دیداری خانگی به مصاف حریف می‌روند با 44 امتیاز در صدر جدول حضور دارند و می‌خواهند در این دیدار به پیروزی برسند. مهمترین نکته دیدار بازگشت احمد نوراللهی به پرسپولیس در لیگ برتر است. نوراللهی بعد از پایان خدمت مقدس سربازی می‌تواند پرسپولیس را در لیگ برتر همراهی کند. با توجه به محرومیت محسن ربیع‌خواه و البته محرومیت و مصدومیت کمال کامیابی‌نیا، نوراللهی به احتمال فراوان در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور خواهد داشت.

در طرف مقابل اما گسترش فولاد که با فیروز کریمی به تیمی قدرتمند تبدیل شده با 27 امتیاز در رده هشتم جدول حضور دارد به حریفی سرسخت تبدیل شده است که به راحتی در تهران باج نمی‌دهد البته پرسپولیس هم در ورزشگاه آزادی تیمی قدرتمند است. به هرحال جدال برانکو و فیروز کریمی می‌تواند به جذابیت‌های این بازی اضافه کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *