انگشتان‌ تمام نیرو‌های مسلح روی ماشه سلاح‌ قرار دارد

16:22 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۶۸۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تمام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران انگشتانشان روی ماشه سلاح‌های شان قرار دارد فقط منتظر صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند تا در هر نقطه‌ای از این کره خاکی ماموریتی که به آن‌ها محول شود وارد عمل شوند.

انگشتان‌ تمام نیرو‌های مسلح روی ماشه سلاح‌ قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در جمع تکاوران و نیرو‌های مخصوص تیپ ۴۵ نیروی زمینی ارتش در خوزستان گفت: تمرکز دشمن روی نیرو‌های مخصوص، مخصوص است تا بتواند از راه‌های مختلف روحیه شما را تضعیف کند بنا براین شما باید مراقب توطعه‌های دشمن علیه خود باشید.

نماینده، ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: دشمن پیوسته در دام‌گذاری برای به دام انداختن و از راه به در کردن جوانان مومن و انقلابی است به ویژه سعی دارد در نیرو‌های مسلح نفوذ کند چرا که میداند با نفوذ در شما به خواسته‌های خود دست می‌یابد.

وی تصریح کرد: فنته در فضای مجازی یکی از راه‌های جدید استکبار جهانی است که این روز‌ها در این حوزه سرمایه گذاری زیادی کرده باید مراقب بود که در این فضا فریب دشمن را نخوریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی افزود: باید در بهترین شرایط آمادگی و توان رزمی باشید البته که تمام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران انگشتانشان روی ماشه سلاح‌های شان قرار دارد فقط منتظر صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا هستند تا در هر نقطه‌ای از این کره خاکی ماموریتی که به آن‌ها محول شود وارد عمل شوند شما نیرو‌های مخصوص وظیفه بسیار سنگین تری نسبت به دیگر همکارانتان دارید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بابیان اینکه شما مجاهدان پا در رکاب هستید اظهار داشت: در ارتش مجاهدان پا در رکاب زیادی هستند که نمونه بارز آن شهید مدافع حرم تیپ ۴۵ نیرو مخصوص شهید ذوالفقار نسب است همچنین ارتش از فرماندهان دلاور، شجاع، بصیر، انقلابی، جهادگر بهرمند است که در راس آن‌ها امیر سر لشکر موسوی را می‌توان نام برد.

نماینده مقام معظم رهبری در ارتش ادامه داد: اگر مردم بدانند که شما رزمندگان در نیرو‌های مسلح چه آموزش‌ها و دوره‌های رزمی را طی می‌کنید و از آمادگی جسمانی، روحی و توان رزمی بر خوردار هستید دل‌های ملت از تهدیدات پوشالی دشمن قرص‌تر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *