رعد پدافند کاشان را به خوبی آنالیز کرده بودیم/ حضور کشاورزی در مسابقات به ما کمک می‌کند

14:52 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۶۳۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: به خوبی توانسته بودیم تیم رعد پدافند را آنالیز کنیم و خوشبختانه ۳ امتیاز این دیدار را هم کسب کردیم.

امیر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص پیروزی تیمش مقابل رعد پدافند کاشان از هفته هفدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی خوبی مقابل تیم کاشانی انجام دادیم، چون به خوبی توانسته بودیم حریف را آنالیز کنیم.

وی ادامه داد: مقابل تیم رعد پدافند توانستیم به خوبی بازی را در دست بگیریم و اجازه ندادیم حریف بتواند در امتیاز‌های پایانی ست‌ها، از ما فاصله بگیرد. در مجموع بازی قابل قبولی انجام دادیم و مستحق کسب ۳ امتیاز در این دیدار بودیم.

کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز در رابطه با رفع مصدومیت آرش کشاورزی گفت: خوشبختانه آرش کشاورزی بعد از مصدومیت شدید و دوری ۲ ماهه از والیبال، توانست به مسابقات برگردد و امیدوارم در دیدار‌های حساس بتواند برای تیم مثمرثمر باشد.

حسینی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: شاید سن من کمی برای ورزش حرفه‌ای زیاد باشد، اما سن فقط یک عدد است و من هر روز به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کنم، تغذیه مناسبی دارم و سعی می‌کنم تمام توانم را برای موفقیت تیمم انجام دهم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *