اختلاف طیبی با مسئولان القطر برای صدور رضایت‌نامه/ مقصد، تیم عربی دیگر

13:53 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۵۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
طیبی با وجود پیشنهاد از تایلند و مالزی قصد دارد در تیم عربی دیگری بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ، با وجود اخبار متعدد در مورد محمد طیبی این بازیکن برای فصل جاری به ایران برنمی‌گردد. با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بازگشت او به لیگ ایران و حضور در تیم‌های مورد نظرش فعلا دیگر امکان پذیر نیست.

این بازیکن برای دریافت رضایت‌نامه و جدایی از تیم القطر پیشنهاد خود را به مسولان این تیم ارائه داده ولی آن‌ها برای صدور رضایت‌نامه وی از طیبی خواستند تا کل مبلغ باقی مانده از قراردادش را ببخشد. این مبلغی چیزی معادل یک و نیم میلیارد تومان است.

از طرفی طیبی قصد ندارد با بخشش این پول رضایت‌نامه بگیرد و ترجیح می‌دهد همچنان در لیست مازاد بماند ولی پولش را نبخشد.

بر اساس قوانین لیگ قطر این بازیکن هنوز ۱۶ روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات برای جدایی از القطر  فرصت دارد. از این رو چانه زنی‌ها برای گرفتن پول و توافق با مسئولان این باشگاه قطری همچنان ادامه دارد.

در همین خصوص شنیده می‌شود او از کشور‌های تایلند و مالزی پیشنهاد دارد و می‌تواند سه ماه باقی مانده را در لیگ یکی از این کشور‌ها بازی کند اما مقصد بعدی طیبی تیمی عربی است.

وکیل این بازیکن با تایید اخبار فوق ادعا کرد طیبی با توجه به شرایط فعلی به لیگ ایران برنمی گردد و حضورش در لیگ برتر تا پایان فصل جاری منتفی شد. از این رو فعلا در قطر در حال پیگیری کار‌ها است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *