قصوری از طرف چینی ها در غرق شدن سانچی ندیدیم/ از تمام کشورهای اطراف برای نجات دریانوردان درخواست کردیم

11:51 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۵۳۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در مورد جزییات عملیات نجات دریانوردان گفت: هیچ قصوری از طرف چینی در قضیه خاموشی و نجات دریانوردان برای ما محرز نشده است.

قصوری از طرف چینی ها در غرق شدن سانچی ندیدیم/ از تمام کشورهای اطراف برای نجات دریانوردان درخواست کردیمبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، ربیعی وزیر کار ، تعاون و رفاه اجتماعی در نشست خبری امروز خود در مورد جزییات حادثه سانچی گفت: ما از همان ساعات ابتدایی این حادثه تمام تلاش خود را برای خاموش کردن و نجات دریانوردان به کار گرفتیم و برای تسریع این روند از تمام کشورهای منطقه از جمله چین، کره جنوبی، سنگاپور و ... درخواست کمک کردیم.

 وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد قصور طرف چینی برای کمک رسانی در مورد این حادثه به خاطر اولویت بودن محیط زیست این کشور و عدم رها شدن محموله این نفتکش در دریا گفت: این مسئله درستی نیست که تصور کنیم چینی ها برای آسیب نرسیدن به محیط زیست درای اطرافشان به ما کمک رسانی نداشتند و این برای ما محرز نشد اما آنها به ما اعلام کردند امکانات و تجهیزاتی نداریم که بتوانند آتش این نفتکش را مهار کنیم.

ربیعی در مورد طولانی شدن زمان امدادرسانی گفت: ما تمام تلاش خود را برای نجات دریانوردان خود به کار گرفتیم اما شاید از همان دقایق ابتدایی مشخص بود کار بسیار سخت و غیر ممکن است اما ما تمام تلاش خود را به کار بستیم تا حداقل افراد ممکن را از این حادثه نجات دهیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *