رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارائه راهکار برای جلوگیری از حوادث مشابه ساختمان پلاسکو/ وزیر کشور عملکرد یک ساله دستگاه‌ها را اعلام کند

9:45 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۴۳۹
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: وزیر کشور باید در رابطه با عملکرد دستگاه‌هایی که بعد از حادثه پلاسکو وظایفی برای آن‌ها تعیین شد را ارائه دهد.

ارائه راهکار برای جلوگیری از حوادث مشابه ساختمان پلاسکو/ وزیر کشور عملکرد یک ساله دستگاه‌ها را اعلام کندبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، احمد مسجد جامعی در سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: زمانی که حادثه فرو ریختن ساختمان پلاسکو اتفاق افتاد، ریاست جمهوری هیئتی را برای مشخص کردن علت حادثه تعیین کردند.

وی افزود: اهداف این هیئت ارائه راهکار برای جلوگیری از حوادث مشابه بود. شعار این هیئت این بود که پلاسکو را فراموش نکنیم.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به گذشت یک سال از حادثه پلاسکو اظهارکرد: بعد از یک سال، اکنون باید یک گزارش به شورای شهر ارائه شود تا مشخص شود وظایفی که از سوی هیئت ویژه ریاست جمهوری تعیین شده بود، به کجا رسیده است.

مسجد جامعی در خصوص وظایف تعریف شده برای وزارت کشور از سوی هیئت ویژه ریاست جمهوری تصریح کرد: در گزارش اولیه گروه ویژه، به موضوع تعیین متولی بحران در حوادث بزرگ تاکید شده بود.

وی تاکید کرد: از وزیر کشور درخواست می‌کنیم عملکرد یک ساله دستگاه‌هایی که در گزارش اولیه هیئت ویژه تعیین شده از سوی ریاست جمهوری برای آن‌ها وظایفی تعیین شده بود را ارائه دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *