جلو سناریو سازی در رابطه با حادثه سانچی گرفته شود

9:31 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۴۲۵
رئیس شورای شهر تهران خواستار جلوگیری از سناریو سازی در رابطه با حادثه سانچی با اعلام دقیق دلایل حادثه شد.

جلو سناریو سازی در رابطه با حادثه سانچی گرفته شودبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محسن هاشمی در سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران گفت: حادثه سانچی، در آستانه سالگرد پلاسکو نشان داد که بحث رعایت ایمنی الزامی است.

وی افزود: برای قضاوت قطعی در رابطه با این حادثه باید منتظر اطلاعات جعبه سیاه و اعلام قطعی نظرات در این رابطه بود اما این گزارش ها از غم خانواده های 32 جانباخته حادثه کم نمی کند.

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید مراقب سناریو سازی باشیم اظهارکرد: در زمان حوادث، باید نسبت به جلوگیری از سناریو سازی اقدام شود و در رابطه با حادثه سانچی نیز باید با اعلام دقیق دلایل این حادثه، از ایجاد حواشی جلوگیری شود.

هاشمی با اشاره به هزینه اصلاحات برای کشور خاطرنشان کرد: اصلاحات از انقلاب برای کشور کم هزینه تر است. پیگیری اصلاحات در زمان مناسب مورد توجه است.

وی ادامه داد: امروز ساختار مردم سالار و انعطاف پذیر جمهوری اسلامی این ظرفیت را دارد که در جهت کاهش مشکلات، تغییرات لازم انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص شرایط اصلی برای اصلاح مشکلات تصریح کرد: قانون مداری، میانه روی و انصاف از ویژگی های اصلی اصلاحات شرایط است. امیدوار هستیم در اصلاح مشکلات شورای شهر به این مسائل توجه کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *