خبرگزاری میزان، به پویش «خبرخوب» پیوست

19:16 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۳۲۴
پس از چند خبرگزاری و رسانه، خبرگزاری میزان، سازمان فضای مجازی سراج و پایگاه خبری مشرق به پویش(کمپین) «خبرخوب» پیوستند.

به گزارش گروه جامعه ، پس از رسانه‌های مختلف، (رسانه رسمی قوه قضائیه) ،سازمان فضای مجازی سراج، پایگاه خبری مشرق  هم به پویش خبرخوب پیوستند. 

پیش از این خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری مهر، خبرگزاری ایسنا، روزنامه جوان، روزنامه وطن امروز، روزنامه خراسان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، نیروی انتظامی، سازمان بسیج مستضعفین، سازمان‌ اوقاف و امور خیریه، جمعیت هلال احمر، سازمان بهزیستی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد برکت، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و وزارت آموزش و پرورش به این پویش پیوسته‌ بودند.

کمپین خبر خوب با هدف گفتمان سازی در این حوزه میان رسانه ها و دیگر نهادهای اجتماعی شکل گرفته است و انتظار می رود برگزاری همایش خبر خوب فصل جدیدی از پی گیری این موضوع را در میان رسانه ها شکل دهد.

خبر خوب یکی از نیازهای ضروری و البته وظیفه ذاتی رسانه های ما محسوب می شود و اهتمام در این موضوع می تواند تصویرسازی های غلط از جامعه را اصلاح سازد با این حال این مهم نیازمند همراهی و همدلی همه رسانه ها خاصه نهادهای خبرساز است که انتظار می رود با تشکیل این کمپین و حمایت از آن فصل جدیدی از خبررسانی در کشور رقم بخورد.

خبر خوب صرفا خبرهای فانتزی یا نوستالژی های ذهنی و خیالی و یا اخبار تبلیغاتی روابط عمومی ها نیست، خبر خوب همه خبرهای ما را در برمی گیرد و به تعبیر درست تر خبر خوب خبر مسوولانه ایست که مخاطب را به حرکت وادار می کند نه اینکه او را به یاس و ناامیدی و رخوت بکشد.

گفتنی است همایش خبر خوب  روز سه شنبه 26 دی ماه با حضور کارشناسان این حوزه و اهالی رسانه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *