رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس سازمان تعزیرات با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان دیدار کرد

17:21 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۲۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، جمال انصاری معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به صلاحیت‌ها و اختیارات این سازمان در رسیدگی به تخلفات اقتصادی گفت: اگر بتوانیم نظارت‌ها و کنترل‌هایمان را گسترده‌تر کنیم بهتر از این است که درگیر پرونده محوری باشیم.

وی افزود: تلاشمان بر این است که عمدتا پرونده‌های قاچاق سازمان یافته با حساست بیشتری مورد رسیدگی قرار گیرد و اینگونه تمرکزمان بیشتر به کسانی است که اخلال جدی در اقتصاد کشور ایجاد می‌کنند.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی اظهار داشت: در بحث قاچاق باید ریشه‌های قاچاق را بیابیم و به طور جدی با این ریشه‌ها مبارزه کنیم که البته این قاچاق را به صفر نمی‌رساند بلکه قاچاق را کمتر خواهد کرد و مبارزه با قاچاق باید از تهران که محل تجمع و عرضه قاچاق است انجام شود و در بندرعباس هم نقاط اولیه بازار نقطه شروع خوبی است.

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در ادامه بر مباحثی همچون احقاق حقوق مردم، افزایش رفاه و تامین معیشت نیرو‌های مسئول در احقاق حقوق مردم، فقرزدایی  تاکید کرد.

انصاری امروز به منظور بازدید از تعزیرات حکومتی استان هرمزگان و گفتگو با مقامات استانی و بررسی وضعیت رسیدگی به تخلفات با همراهی مهدی صابری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان به استان هرمزگان سفر کرده است.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *