رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نماینده باشگاه نفت تهران پیگیر رفع ممنوعیت این تیم از پنجره نقل و انتقالات/ نفتی‌ها در خطر کسر امتیاز

15:10 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۲۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نماینده باشگاه نفت تهران راهی سازمان لیگ شد تا مشکل این تیم برای فعالیت در پنجره نقل و انتقالات را بررسی و در صورت امکان رفع کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ، تیم نفت نوین نمی‌تواند در پنجره نقل و انتقالات فعالیت کند و مبلغی را به سازمان لیگ بدهکار است. از این رو سازمان لیگ مجوز فعالیت این تیم در نقل و انتقالات را صادر نکرده است.

در همین خصوص قرار بود اداره کل ورزش و جوانان نیز وارد عمل شده و با وساطت در این زمینه سازمان لیگ را راضی به مصالحه کند اما ظاهرا این وعده اداره کل هنوز عملی نشده است.

سازمان لیگ برای صدور مجوز فعالیت این تیم در نقل و انتقالات پول نقد می‌خواهد و وثوق احمدی به جد مقابل فعالیت تیم نفت ایستاده است. اما نفتی‌ها میل دارند بدهی‌های داخلی از جمله بدهی به سازمان لیگ را در چند قسط پرداخت کنند ولی سازمان لیگ راضی نمی‌شود و به صورت یکجا طلب خود را می‌خواهد.

نفتی‌ها همه تمرکز مالی خود را روی پرداخت بدهی ایگور پراهیچ گذاشته‌اند چون  فیفا تهدید کرده است در صورت عدم پرداخت بدهی این بازیکن خارجی، تا شش روز آینده از این تیم امنیاز کسر خواهد کرد. از این رو نماینده این تیم راهی سازمان لیگ شده تا با تشریح وضعیت این تیم برای بازشدن پنجره نقل و انتقالات توضیح داده و مجوز بگیرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *