همیشه مدافع پلیس هستم/ فداکاری و تدبیر پلیس در اعتشاشات اخیر

14:12 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۲۱۹
وزیر کشور گفت: من همیشه مدافع پلیس بوده و هستم.

به گزارش گروه جامعه ،عبدالرضا فضلی در همایش فصلی فرماندهان ناجا با تسلیت درگذشت خدمه کشتی نفت کش سانچی به ملت عزیز ایران اسلامی و خانواده داغدار درگذشتگان اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی در بهبود روند مأموریتی، تقویت نقاط قوت، احصاء نقاط ضعف و کاستی‌ها و رفع آن‌ها بسیار موثر و نقش آفرین است.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی به ویژه فرمانده ناجا ادامه داد: انصافا نیروی انتظامی در عمل به وظیفه و اجرای مأموریت‌ها به خوبی ایفای نقش می‌کند.

وزیر کشور ادامه داد: نیروی انتظامی در رخداد‌های مهم گذشته، چون انتخابات، راهپیمایی بزرگ اربعین، زلزله کرمانشاه و ... اقدامات هوشمندانه توأم با برنامه ریزی داشته و همواره با آمادگی کامل ورود و ایفای نقش کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به ناآرامی‌های اخیر تأکید کرد: نیروی انتظامی در حوادث اخیر؛ سربلند، سرافراز و به واقع موفق ظاهر شد و این عملکرد ناجا تقدیر و تشکر مسئولان و در رأس همه مقام معظم رهبری را در پی داشته است.

رحمانی فضلی تأکید کرد: مدیریت اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر توسط نیروی انتظامی صبورانه، هوشمندانه و با خویشتنداری توأم با اقتدار بود، همه از پلیس تشکر کردند، من هم به سهم خود از تلاش بی وقفه و عملکرد نیروی انتظامی قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به مدیریت خالصانه، فداکارانه، مدبرانه و مقتدرانه نیروی انتظامی در ناآرامی‌های اخیر، خاطر نشان کرد: مدیریت اغتشاشات و ناآرامی‌ها اخیر؛ نمایش و صحنه‌ای از هماهنگی، همدلی، رفاقت و تعامل میان نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و سایر دستگاه‌ها بود.

وزیر کشور، آرام سازی فضا و جداسازی صف مردم از اغتشاش گران را از سیاست‌ها و رویکرد‌های قابل تحسین نیروی انتظامی برشمرد و گفت: مأموران پلیس چونان پاسدارانی شیردل از نظم و امنیت کشور و آرامش مردم صیانت کردند.

وی خطاب به فرماندهان ناجا تأکید کرد: من با تمام سوابق چندین ساله خدمتی و سیاسی ام به شما اعتقاد و اعتماد دارم و همواره مدافع پلیس بوده و هستم.

 رحمانی فضلی در ادامه با اشاره به نقش موثر نیروی انتظامی در کاهش و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با اقدامات هوشمندانه توأم با برنامه ریزی گفت:مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر دو مأموریت محوری نیروی انتظامی است و باید دستاورد‌های این دو حوزه را ارتقاء دهیم.

این مقام مسئول تأکید کرد: باید در انجام مأموریت‌ها با سرعت عمل، برنامه ریزی، بهره گیری از تجربیات، اشراف اطلاعاتی، توجه به اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه و با اتکاء به روش‌های هوشمند پیش رفت.

وزیر کشور در پایان با بیان اینکه مأموریت‌های نیروی انتظامی مختص به برهه و زمان خاصی نیست و همواره و در تمام مقاطع زمانی شاهد فعالیت‌های پلیس هستیم، گفت: باید رضایت خداوند، مقام معظم رهبری و مردم را در نظر بگیریم، مردم ما؛ مردمانی بی نظیر و قدرشناس هستند و در همه ادوار پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند، خدمت به چنین مردمی توفیقی بس بزرگ است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *