متاسفانه روند راه‌اندازی «شبکه ملی اطلاعات» به کندی پیش می‌رود

11:35 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۱۰۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه «متاسفانه روند راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور به کندی پیش می‌رود»، گفت: مجلس حاضر است برای پیشرفت روند شبکه ملی اطلاعات، با تصویب قوانین به دولت کمک کند.
متاسفانه روند راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور به کندی پیش می‌رودحمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی ، درباره شبکه ملی اطلاعات گفت: متاسفانه روند راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور به کندی پیش می‌رود.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور افزود: این حوادث نشان داد که ما به شبکه ملی اطلاعات در کشور نیاز داریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: درحال حاضر کشور‌هایی که فشار‌های استکبار‌ی ندارند به این نتیجه رسیده اند که باید مجهز به شبکه ملی اطلاعات باشند؛ به عنوان مثال کشور کره که اولین قدرت آی تی آسیاست توانسته است ۸۰ درصد شبکه اینترنت خود را ملی کند و فقط ۲۰ درصد آن را از بیرون تهییه می‌کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: کشوری، چون کشور ما که همیشه در معرض تهدیدات هستیم و در مرحله رویارویی با نظام سلطه قرار دارد قطعا باید به شبکه ملی اطلاعات مجهز باشد.

وی با بیان اینکه راه اندازی شبکه ملی اطلاعات سالهاست از سوی مجلس به تصویب رسیده است، ادامه داد: در حال حاضر فرایند راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور به کندی پیش می‌رود.

فولادگر با بیان اینکه مجلس حاضر است برای پیشرفت روند شبکه ملی اطلاعات، با تصویب قوانین به دولت کمک کند، بیان داشت: راه اندازی شبکه ملی اطلاعات از جمله الزامات اصلی نظام ما تلقی می‌شود لذا حوادث اخیر کشور نشان داد که ما به شبکه ملی اطلاعات نیاز داریم.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *