برنده بازی «رادیک» و «مردانی» را اشتباه داوری مشخص کرد/ با مسخره‌بازی یک طلای صد در صد را از ما گرفتند!

8:09 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۰۲۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان نسبت به اشتباهات داوری دیدار «رادیک عیسی اف» و «سجاد مردانی» واکنش تندی داشت.

رضا مهماندوست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شکست «رادیک عیسی اف» مقابل «سجاد مردانی» اظهار داشت: رادیک مقابل سجاد شکست نخورد بلکه داوران او را شکست دادند! ۵ ثانیه تا پایان بازی زمان باقی بود و نتیجه ۱۱ بر ۶ به سود سجاد بود که رادیک یک دیت چاگی زد و سجاد به بیرون از زمین پرت شد و بازی ۱۱ بر ۹ شد. طبق قوانین جدید گرنداسلم برای این ضربه باید دو امتیاز اضافه هم می‌دادند که داوران این کار نکردند و در نهایت دست سجاد به عنوان فرد پیروز بالا رفت.

وی افزود: من خیلی داد و بیداد کردم و حتی کارت هم کشیدم، اما اصلا داور وسط هیچ واکنشی به حرکات من نداشت. طبق قانون بازی باید ۱۱ بر ۱۱ می‌شد و کار به راند طلایی می‌کشید، اما یک داور مبتدی باعث شد حق تیم جمهوری آذرباجان ضایع شود.

سرمربی تیم جمهوری آذربایجان ادامه داد: پس از اعتراض‌های شدید من فیلم بازبینی شد و همه گفتند حق ما من است، اما دیگه کار از کار گذشته بودد و کسی کاری نمی‌کرد و فقط همه از من عذرخواهی می‌کردند، اما در نهایت با مسخره بازی یک طلای صد در صد را از ما گرفتند!

مهماندوست خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها چیزی از ارزش‌های سجاد مردانی کم نمی‌کند، اما حقیقت این است که این بازی باید به راند طلایی می‌کشید و تنها ناداوری باعث شکست خوردن رادیک شد.

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *