سانچی غم بزرگ ایران است/زندگی روی نفتکش‌ها را تجربه کرده‌ام

8:45 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۹۲۰
بازیگر فیلم "خوب، بد، جلف" گفت: این فاجعه یعنی سانحه کشتی سانچی غم بزرگ و غیر قابل باوری است. من از نزدیک با سختی های کار و زندگی روی این کشتی ها آشنا هستم و می دانم این عزیزان حتی در زمان کار چه سختی هایی روی کشتی تحمل می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، پس از سانحه تاسف بار نفتکش سانچی بازماندگان داغدار در محل شرکت ملی نفتکش ایران جمع شده بودند تا از وضعیت عزیزان خود با خبر شوند. در همین حین مجید مظفری بازیگر سینما در میان این خانواده ها حضور یافت، به همین دلیل خبرنگار گروه فرهنگی به سراغ وی رفت تا دلیل حضورش را در این جمع غم دیده جویا شود.

مجید مظفری
مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص حضور خود در محل حضور بازماندگان سانحه نفتکش سانچی گفت: کسی از خانواده خودم در آن کشتی نبوده است اما من برای همدردی و حضور در کنار خانواده این بزرگواران در این محل حاضر شدم.

وی در همین راستا ادامه داد: این فاجعه یعنی سانحه کشتی سانچی غم بزرگ و غیر قابل باوری است. من از نزدیک با سختی های کار و زندگی روی این کشتی ها آشنا هستم و می دانم این عزیزان حتی در زمان کار چه سختی هایی روی کشتی تحمل می کنند.

بازیگر فیلم "خوب، بد، جلف" با عرض تسلیت به همه مردم ایران تاکید کرد: چگونه این غم را باید وصف کرد؟ چگونه می توان زخم دل خانواده های داغ دیده را فهمید. سانحه سانچی غم بزرگ ایران است و امیدوارم خانواده بازماندگان صبر عظیمی برای تحمل این درد بزرگ داشته باشند.

مجید مظفری
وی از خطرات زندگی روی کشتی های نفتی گفت و تصریح کرد: شغل عزیزان کشتی سانچی شغل بسیار سختی است. ماه ها در کشتی و در سفر بودن در میان اقیانوس آن هم با خطراتی که این کشتی ها به همراه دارند بسیار غیرقابل تحمل است. این کشتی ها به حدی خطرناک هستند که حتی کارکنان آنها کفش های پلاستیکی می پوشند تا مبادا میخ ته کفششان باعث آتش سوزی شود. 

مظفری با اشاره به تجربه بازی روی کشتی در یک فیلم خاطرنشان کرد: من سالها پیش برای بازی در کشتی آنجلیکا و جنگ نفت کش ها ماه ها روی یکی از همین کشتی ها مشغول کار بودم و از نزدیک لمس کردم که زندگی کارکنان این کشتی تا چه حد دشوار است. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *