رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به حواشی سفر درمانی خود به آلمان پاسخ داد

18:44 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۸۹۹
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران درباره سفر درمانی خود به آلمان توضیحاتی را ارائه کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به حواشی سفر درمانی خود به آلمان پاسخ دادبه گزارش گروه فضای مجازی ،  آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ملت بصیر و صبور ایران که در همه صحنه‌ها حضور داشته و از نظام، انقلاب، رهبری، اسلام و میهن در مقابله توطئه دشمنان دفاع کرده و می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی درگذشت ملوانان ایرانی در سانحه کشتی سانچی را تسلیت گفت و تصریح کرد: درگذشت این عزیزان در سانحه نفتکش سانچی را که به لقاءالله پیوسته تسلیت می‌گویم و از خداوند صبر و اجر جزیل خواستارم و امیدوارم مسئولان مربوطه نیز به خوبی تحقیق کنند و اجساد این عزیزان را پیدا کرده و به خانواده‌هایشان برگردانند در کشور خودشان به خاک سپرده شوند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد سفر به آلمان برای روند درمان خاطرنشان کرد: بنده مدت یکسال مبتلا به مشکل در روده شده بودم که بعد از مدت‌ها مشخص شد که غده در روده بزرگ است. بنابراین به پزشکان در مشهد و تهران مراجعه کردم و دو عمل جراحی صورت گرفت که عمل سوم نیز در بیمارستان ساسان بود.اما بعد از مدتی در کلیه چپم مشکل پیش آمد و اختلافی نیز در پزشکان ایجاد شد.

آیت‌‌الله هاشمی شاهرودی گفت: بعد از این مسئله برخی از پزشکان معتقد بودند که ادامه درمان در کشور مشکل است و بنده نیز سفری بی‌سروصدا به خارج از کشور انجام دادم.

وی اضافه کرد: برخی از پزشکان در خارج از کشور معتقد بودند که کارهایی که در اینجا شده بود اصلاً قبول نداشتند و می‌گفتند این اقدامات بی‌جهت صورت گرفته بنابراین قرار شد پروتکل درمانی را تنظیم و مابقی درمان در ایران انجام شود و همین اتفاق هم افتاد.

منبع: فارس



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *