رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تاکید استاندار تهران بر تهیه نقشه مکان های اسکان موقت تهرانی ها در زمان زلزله

17:35 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۸۸۶
استاندار تهران گفت: اطلاع رسانی کامل برای استقرار مردم در مکان‌هایی مشخص و ایمن در اطراف خانه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد و نقشه مکان‌های اسکان موقت مردم در زمان زلزله باید تهیه شود.

تاکید استاندار تهران بر تهیه نقشه مکان های اسکان موقت تهرانی ها در زمان زلزلهبه گزارش گروه جامعه ، هفتمین جلسه ستاد هماهنگی مدیریت بحران استان تهران با حضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران، سیدحسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور، محمد نجار رئیس سازمان مدیریت بحران و اعضای شورا در محل استانداری تهران برگزار شد.

مقیمی در این جلسه با اشاره به کاستی‌ها و کمبود‌های مدیریت بحران استان تهران در زمان زلزله ۵.۲ ریشتری، گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در محلات مختلف استان تهران توسط سازمان‌های مردم نهاد یکی از نیاز‌های مهم است و ایجاد شرایط برای بازدید از مراکز زلزله شناسی و مناطق بازسازی شده زلزله‌های قبل به ویژه برای دانشجویان و دانش آموزان نیز نتایج موثری به دنبال دارد.

وی افزود: تامین برق اضطراری براساس یک دستورالعمل در مکان‌های حساس و مهم و کنترل دوره‌ای آن مهم است. سوله‌های امدادی در زمان مدیریت بحران باید دارای امکانات کامل از جمله کانکس باشند.

به گفته استاندار تهران کارگروه امنیت بلافاصله پس از زلزله مسئولیت تامین امنیت را به عهده دارد.در زمان زلزله اخیر تهران به شورا‌های ترافیک ماموریت داده شد تا خیابان‌ها برای تردد خودرو‌های امدادرسان و سوخت رسان مهیا شود و این یکی از مهمترین تصمیمات در زمان وقوع زلزله است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *