جاعلان و کلاهبرداران 80 میلیاردی در مازندران دستشان رو شد

17:06 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۸۷۲
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی با انهدام باند جعل اسناد و خرید و فروش مال غیر در غرب استان خبر داد.

جاعلان و کلاهبرداران 80 میلیاردی در مازندران دستشان رو شدبه گزارش گروه جامعه ،سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت فردی در مردادماه سال جاری مبنی بر کلاهبرداری ۸۰ میلیارد ریالی از وی با جعل اسناد و فروش مال غیر از سوی افرادی ناشناس در منطقه "رویان" در غرب استان مازندران، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: کارشناسان و ماموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با دریافت مشخصات متهمان و اقدامات اطلاعاتی موفق شدند، آنان را که با تشکیل باندی پس از جعل اسناد و فروش املاک به افراد، اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، شناسایی کنند.

سردار میرفیضی با اشاره به دستگیری این افراد با هماهنگی قضائی در عملیات ضربتی خاطرنشان کرد: این ۶ متهم شامل (۵ مرد و یک زن) پس از دستگیری و اقرار به بزه انتسابی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با قرار مناسب صادره روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران به شهروندان هشدار داد: قبل از انجام هرگونه معامله و خرید و فروش املاک نسبت به بررسی اصالت اسناد از مراکز رسمی اقدام کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *