هدف ما از اول قهرمانی نبود/ همان پارس جنوبی هستیم اما بدشانسیم!

15:42 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۸۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع پارس جنوبی گفت: در نیم فصل دوم کار را با قدرت شروع کردیم، اما بدشانسی باعث شده نتایج لازم را نگیریم.

ایمان سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص تساوی پارس جنوبی مقابل نفت آبادان و روند نبردن‌های تیم تارتار در نیم فصل دوم اظهار داشت: بازی سختی در آبادان مقابل نفت آبادان داشتیم، اما با آنالیز خوبی که از حریف داشتیم توانستیم بر بازی مسلط باشیم و به گل برسیم. متاسفانه این گلی که حریف به ما زد برخلاف جریان بازی بود و روی عدم تمرکز تیمی دروازه ما باز شد.

وی ادامه داد: شرایط ما مانند نیم فصل نخست است و با قدرت کار می‌کنیم، اما در این بازی و حتی مسابقه‌ای که مقابل گسترش بازی را واگذار کردیم با بدشانسی مواجه شدیم. به هرحال تلاش ما این است که در ادمه مسابقات کار را با قدرت ادامه دهیم و به دنبال برد مقابل استقلال خوزستان هستیم.

مدافع پارس جنوبی درخصوص اینکه این تیم باز هم می‌تواند در جمع مدعیان باقی بماند، گفت: دیدگاه و هدف ما از ابتدای فصل قهرمانی نبود، اما برای رسیدن به موفقیت هر روز بیشتر از روز قبل تلاش می‌کنیم تا پارس جنوبی به حقش برسد. چایگاه سوم هم در حال حاضر جایگاه بدی برای پارس جنوبی نیست. به توانایی‌های خودمان ایمان داریم و مطمئن هستم با تلاش به روند خوب‌مان همچنان ادامه خواهیم داد.

سلیمی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است جایگاه خودش را با بازگشت دوباره به ترکیب اصلی تیم پارس جنوبی حفظ کند، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که توانستم دوباره قابلیت‌هایم را به کادرفنی ثابت کنم و به ترکیب اصلی برسم و جا دارد از همه کادرفنی و بازیکنان تیم که مرا در این چند بازی حمایت کردند تا عملکرد خوبی داشته باشم، تشکر کنم. به هرحال سختی کار از اینجا شروع شده و مهم‌ترین مسئله حفظ این جایگاه است که برای آن باید تلاشی مضاعف داشته باشم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *