کاندیداتوری برای خزانه‌داری کمیته ملی المپیک، انتخاب خودم بود/ باید جاذبه‌های ورزش را بیشتر کنیم

14:05 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۷۸۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال گفت: رحیمی و برخی دوستان به من پیشنهاد دادند در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کنم اما کاندیداتوری من برای خزانه‌داری تصمیم خودم بود.

میترا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتخابات کمیته ملی المپیک که فردا(دوشنبه) برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این دوره از انتخابات آرامش خوبی دارد و کسانی که برای پست‌های مختلف نامزد شدند افراد کارآمدی هستند. در پست خزانه‌داری که من نامزد شدم علی‌نژاد و سعید هم ثبت‌نام کرده‌اند و دلیل این که من برای کسب این پست ثبت‌نام کرده‌ام این است که احساس کردم می‌توانم در پست خزانه‌داری به ورزش کشور خدمت کنم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم فردا اتفاقات خوبی برای ورزش کشور رخ خواهد داد و هر کسی که انتخاب شد باید بداند مسئولیت سنگینی دارد ، چون ورزشکاران و قهرمانان از ما انتظارات زیادی دارند. در پست خزانه‌داری شرح وظایف کاملا مشخص است اما یکسری از کارها که جزو وظایف خزانه‌دار نیست و انجام دادن آنها به سود ورزش کشور است را می‌توان در دستور کار قرار داد. ما باید به دنبال این باشیم که جاذبه‌های ورزش را بیشتر کنیم تا اسپانسرها و برندها دوست داشته باشند در ورزش حضور داشته باشند.

نوری در مورد این که چقدر شانس دارد که به عنوان خزانه داری کمیته ملی‌ المپیک انتخاب شود، تصریح کرد: هیچ پیش‌بینی در این زمینه نمی‌توانم انجام دهم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که به توصیه چه کسی در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کرده، اظهار داشت: رحیمی و برخی دوستان به من پیشنهاد دادند در انتخابات کمیته ملی المپیک شرکت کنم اما کاندیداتوری من برای خزانه‌داری تصمیم خودم بود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *