آبدارچی بازنشسته، نایب رئیس 70 ساله، سیاهی ‌لشگر و حداکثر 5 نفر از خانواده ژیمناستیک تجمع کرده بودند

13:17 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۷۵۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: من هنوز نمی‌دانم دلیل حضور آبدارچی بازنشسته فدراسیون یا نایب رئیس سابق که جای خود را به یک نیروی جوان‌تر داده در این تجمع چیست.

زهرا اینچه درگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص تجمع تعدادی از کارمندان سابق فدراسیون ژیمناستیک و اهالی این رشته مقابل وزارت ورزش که در اعتراض به عملکرد وی صورت گرفت، اظهار داشت: در تصاویری که من از تجمع امروز دیدم طیف‌های مختلفی حضور داشتند. تعدادی از این افراد، کسانی هستند که قراردادشان به پایان رسید و تمدید نشد. متاسفانه در این تجمع فرد بازنشسته‌ای را دیدم که به دلیل بازنشستگی، دوران همکاری او در زمان سرپرستی اسبقیان در فدراسیون به پایان رسیده بود.

وی ادامه داد: چند نفر دیگر هم در این تجمع بودند که به خاطر دریافت حقوق از 2 فدراسیون، به موضوع دریافت‌های غیر قانونی آنها رسیدگی شده بود. به طور کل افرادی که به دلایل مختلف در این 2 سال از فدراسیون ژیمناستیک جدا شدند امروز مقابل وزارت ورزش تجمع کردند. شاید در این جمع نهایتا 5 نفر از اهالی ژیمناستیک حضور داشتند. ضمن این که تعدادی از افراد حاضر در تجمع امروز غریبه هستند و نقش سیاهی لشگر را بازی کردند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: من هنوز نمی‌دانم دلیل حضور آبدارچی بازنشسته فدراسیون یا نایب رئیس سابق که جای خود را به یک نیروی جوان‌تر داده در این تجمع چیست. به نظر من این تجمع، اعتراف به شکست کسانی است که حرف منطقی ندارند، چون من همیشه از کسانی که بدون حب و بغضی از عملکردم انتقاد کرده‌اند استقبال می‌کنم. بدون شک تجمع امروز ارتباطی به دلسوزی برای ژیمناستیک ندارد و کسانی که منافع‌شان به خطر افتاده این تجمع را راه انداخته‌اند.

اینچه درگاهی در خصوص این که گفته می شود در بین افراد معترض، تنها بانوی المپیکی ایران هم حضور داشته، گفت: او همان نایب رئیس 70 ساله است که به المپیک رفته بود اما مسابقه نداده بود. این افراد به شب‌نامه نویسی هم متوسل شده اند و به استان‌ها می‌فرستند تا من را تخریب کنند.

وی در مورد این که واکنش وزارت ورزش نسبت به معترضان فدراسیون ژیمناستیک چه چیزی بود، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش شنونده حرف‌های منتقدان خواهد بود و من هم موافق این مسئله هستم که منتقدان باید بتوانند انتقاد کنند اما باید نقدی وجود داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *